تشکیل کارگروه قرارگاه جهادی در شهرداری ساری

سرپرست شهرداری ساری گفت: تشکیل کارگروه قرارگاه جهادی در شهرداری به منظور ارائه خدمات محله محور بسیار ضروری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، حمیدرضا مرادی در جلسه هماهنگی معاونان، مدیران و شهرداران مناطق ساری با تاکید بر لزوم همدلی و هماهنگی و تعامل میان مجموعه شهرداری گفت: اخلاق مداری، قانون مداری و رعایت انضباط اداری باید سرلوحه خدمت رسانی باشد.

وی با اشاره به تعامل و هماهنگی‌های میان شهرداران مناطق سه گانه، افزود: شهرداران مناطق از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان استفاده کنند.

سرپرست شهرداری ساری ادامه داد: کارکنان مجموعه شهرداری به صورت مدون و مکتوب گزارش عملکرد ارائه دهند تا نسبت به استفاده بهینه از توانمندی کارکنان اقدام شود.

وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه قرارگاه جهادی در شهرداری و به دبیری معاون خدمات شهری، اظهار کرد: ارائه خدمات به شهروندان به صورت محله به محله برنامه ریزی شود و در این زمینه محلات کم برخوردار در اولویت قرار گیرد.

مرادی با بیان اینکه ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: باید با سرعت دبیرخانه ساری ۲۰۲۲ راه اندازی و اقدامات آن به شهرداری گزارش شود.

وی افزود: مدیران نسبت به اصلاح برخی از سیاست‌های نادرست که موجب بعضی کج روی‌ها شده اقدام کنند؛ چراکه قانون مداری و رعایت اخلاق و انضباط اداری در تمامی امور حکمفرما خواهد بود.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به ارائه خدمات محله به محله ادامه داد: می‌توان از ظرفیت خانه‌های شهروندی و کلبه‌های تفکیک زباله در راستای تحقق خدمت رسانی در همه حوزه‌ها بهره برد.

وی افزود: در اسرع وقت، اصلاح بودجه سال ۹۹ را تکمیل تا برای بررسی و اقدامات لازم اقدام شود لازم است برای بودجه سال ۱۴۰۰ نیز جلسات هفتگی به صورت مستمر برگزار و بودجه سال آینده بی دغدغه تدوین شود.

مرادی عنوان کرد: معتقدم کاهش هزینه‌ها نوعی کار درآمدی است و مدیران مجموعه شهرداری در این زمینه راهکار و پیشنهادات خود را برای افزایش درآمد ارائه کنند.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به صدور پروانه ساختمانی تاکید کرد: صدور پروانه و پایان کار باید بر اساس قانون و به دور از هرگونه رابطه انجام شود و در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت: نشست‌هایی را با مدیرعامل و مسئولان تأمین اجتماعی مازندران جهت رفع مشکلات بیمه کارکنان برگزار کرده و به نتایج مثبتی نیز دست یافتیم و بزودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

کد خبر 471861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.