طرح محله محور بهزیستی در یک منطقه اصفهان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از اجرای طرح محله محور بهزیستی برای کمک به مددجویان خبر داد.

ولی‌الله نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص طرح محله محور بهزیستی، اظهار کرد: برای خدمت به مددجویان تحت پوشش طرح محله محور اجرا می‌شود، امیدواریم علاوه بر شهر اصفهان بتوانیم در شهرستان‌های استان نیز آن را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: با هدف رفع فقر هر ماه در یک محله به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی همراه شورای معاونان بهزیستی سرکشی می‌شود تا با نگاه و نگرش مشارکتی، مردم محله در تعیین سرنوشت محله خود دخیل شوند و مشکلات و نیازهای افراد در محلات بهتر رفع شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در طرح محله محور می‌توان با کمک خیران هر محله به افراد نیازمند آن محل کمک کرد، چرا که اطمینان خیران نیز در زمینه کمک رسانی به محرومان بیشتر جلب می‌شود.

وی با توضیح در خصوص جزئیات طرح محله محور بهزیستی، تصریح کرد: در هفته گذشته شورای معاونان بهزیستی و کارشناسان مسئول در قالب ۱۰ طرح کاری و ۱۰ گروه که هر گروه از دو نفر از معتمدان محله و دو نفر از بهزیستی تشکیل شد، به سراغ مددجویانی که توسط اهالی محل شناسایی شده بودند، رفتند و بازدیدهای لازم انجام شد، با شناسایی نیازهای مددجویان کمک‌های مورد نیاز تا پایان هفته آینده به دست آن‌ها خواهد رسید.

طرح محله محور بهزیستی تاکنون در یک منطقه اصفهان اجرایی شده است

نصر تصریح کرد: کمک‌ها متناسب با نیازهای مددجویان که توسط کارشناسان و معتمدان محله شناسایی شده انجام می‌شود، در این طرح به تعدادی از نیازمندان که تحت پوشش بهزیستی نیستند با توجه به میزان همراهی خیران کمک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روند اجرای این طرح تاکنون به یک منطقه در شهر اصفهان سرکشی شده است، اضافه کرد: به ۱۰ محله در منطقه ارزنان زینبیه سرکشی شده و بازدیدهای لازم شده است.

ارتباط تلفنی اداره کل بهزیستی اصفهان با معلولان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: برخی مددجویان ضایعه نخاعی که توانایی حضور برای ملاقات با مدیران بهزیستی را ندارند، می‌توانند هر یکشنبه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح با شماره ۳۶۴۱۳۷۵۵ با مدیرکل بهزیستی و معاونت توانبخشی ارتباط تلفنی مستقیم داشته باشند و مشکلات خود را مطرح کنند.

کد خبر 468042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.