کشف ۳۰۰ اصله چوب قاچاق در بندر آستارا

فرمانده هنگ مرزی آستارا از کشف ۳۰۰ اصله انواع چوب جنگلی قاچاق به وزن ۱۴ تن توسط مرزبانان این شهرستان خبر داد.

نوذر مرادی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه موضوع مقابله با قاچاق چوب در دستور کار مأموران قرار گرفت، اظهار کرد: در راستای مقابله و مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، مرزداران هنگ مرزی آستارا در این شهرستان موفق به کشف مقدار زیادی چوب‌ قاچاق شدند.

وی افزود: مرزداران، پس از تحقیقات، موفق به ردگیری فردی شدند که اقدام به قاچاق، قطع، حمل و نگهداری چوب آلات قاچاق می‌کرد و پس از شناسایی و تعقیب و مراقبت، متهم را دستگیر کرده و تعداد ۳۰۰ اصله انواع چوب جنگلی قاچاق به وزن ۱۴ تن از محل او کشف کرده و در این رابطه یک دستگاه کامیون را توقیف کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا تصریح کرد: قاچاق لطمات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی و اجتماعی کشورمان می‌زند و عزم مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان جدی است.

مرادی خاطرنشان کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه قاچاق و هنجارشکنی، در سطح مرزهای منطقه اقدامات گسترده‌ای شده است و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های شبانه‌روزی با هرگونه تحرک قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی‌الیه غرب استان گیلان، در حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 463489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.