رسول نجفیان و اجرای یلدای رادیو پیام

شبکه رادیویی پیام وآوا در طولانی ترین شب سال با بخش‌ها و آیتم‌های شاد و متنوع با هدف شادی‌آفرینی مهمان خانه‎های مخاطبان می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هموطنان و پرهیز از دورهمی‌ها در مناسبت‌های تقویمی امسال طولانی‌ترین شب سال (شب یلدا) متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

به همین منظور شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با تهیه و پخش ویژه برنامه‌ی شاد، جذاب و متنوع هموطنان عزیز را در سراسر ایران اسلامی همراهی می‌کنند تا مخاطبان لحظاتی شاد و به یادماندنی در این شب داشته باشند.

ویژه برنامه یلدای پیام از بخش شبانگاهی رادیو پیام ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد با اجرای رسول نجفیان به تهیه کنندگی عباس اسعدی مقدم به صورت زنده به روی آنتن می‌رود که با حضور مهمانان ویژه و هنرمندان پیشکسوت رادیو همراه خواهد بود. در این برنامه میهمانان به نقل خاطرات خود از شب یلدا و رسم و رسومات شب یلدا در مناطق مختلف کشور می‌پردازند.

ویژه برنامه «یلدای آوا» از بخش شبانگاهی رادیو آوا با اجرای فاطمه صداقتی و تهیه کنندگی آرمان ستوده به صورت زنده با پخش موسیقی و ترانه‌های مرتبط و خاطره‌انگیز میزبان مخاطبان رادیو آوا در سراسر کشور است.

شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا تلاش می‌کنند در طولانی‌ترین شب سال با تولید و پخش این ویژه برنامه‌های جذاب لحظات شاد وشب پرباری را برای شنوندگان خود رقم بزند.

کد خبر 462590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.