طرح‌های پیشگیری از کرونا در پایگاه هوایی شهید بابایی اجرا شد

 رئیس بیمارستان پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: به دلیل حضور جمعیت خلبان در پایگاه شهید بابایی حفظ سلامت این نیروها از اهمیت مضاعفی برخوردار بود، در این راستا کادر بهداشت و درمان پایگاه در ابتدا به تأمین اقلام بهداشتی و تدوین طرح‌ها جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا پرداخت.

سرهنگ پزشک محسن صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون اقدامات پایگاه هوایی شهید بابایی در مبارزه با کرونا، اظهار کرد: به دلیل حضور جمعیت خلبان در پایگاه شهید بابایی حفظ سلامت این نیروها از اهمیت مضاعفی برخوردار بود، در این راستا کادر بهداشت و درمان پایگاه در ابتدا به تأمین اقلام بهداشتی و تدوین طرح‌ها جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا پرداخت.

وی افزود: در راستای اقدامات و طرح‌های پیشگیری حدود ۳۰ هزار ماسک بین خانواده‌های پرسنل پایگاه توزیع شد و همچنین حدود ۶ هزار ماسک در سطح شهرستان اصفهان و دو هزار ماسک در شهرستان دولت‌آباد توزیع شد، همچنین حدود ۲۶ هزار بسته مایع ضدعفونی و ۳۰ هزار جفت دستکش بهداشتی در این مدت بین خانواده‌های پرسنل پایگاه توزیع شد.

رئیس بیمارستان پایگاه هوایی شهید بابایی یادآور شد: ۱۵ تیم تخصصی ضدعفونی کننده با خودروهای سنگین در سطح شهرستان اصفهان در حوزه ضدعفونی معابر و غربالگری فعالیت کردند.

کد خبر 462459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.