کاهش ۵۰ درصدی ورودی بیمارستان‌ها نتیجه اعمال محدودیت‌ها است

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم گفت: حدود ۵۰ درصد از ورودی بیمارستان‌ها کاهش یافته و این کاهش نتیجه اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا است، اما باید بدانیم این شرایط بسیار شکننده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین رضا طباطبایی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان، با بیان اینکه بیمارستان عیسی بن مریم اولین بیمارستان مرجع کرونا در اصفهان بود، اظهار کرد: کادر درمان بیمارستان عیسی بن مریم در ایام شیوع کرونا به صورت شبانه روزی به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خدمات ارائه کرده و می‌کنند.

وی ادامه داد: اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا از طرف مردم باعث کاهش روند ابتلاء شده و باید بدانیم این وضعیت بسیار شکننده است.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد از ورودی بیمارستان‌ها کاهش یافته است، اضافه کرد: رعایت‌ها و اعمال محدودیت‌ها باید استمرار یابد تا به وضعیت قرمز بازنگردیم و همچنان شاهد کاهش ابتلاء و به دنبال آن کاهش بستری و مرگ‌ومیر بیماران مبتلا به کرونا ویروس باشیم به همین دلیل از مردم درخواست می‌کنیم همچنان از تجمعات و دورهمی‌ها دوری و دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 462355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.