نیازمند مشارکت شرکت عمران بهارستان هستیم

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بهارستان گفت: اگر زمین‌های خوبی در اختیار ما قرار بگیرد می‌توانیم ۵ ناوگان را به سازمان حمل و نقل اضافه کنیم، حوزه حمل و نقل نیازمند مشارکت شرکت عمران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی محمدی امروز _ یکشنبه _۲۳ آذر ماه ۹۹ در نشست خبری اظهار کرد: در سازمان اتوبوسرانی بهارستان ۵۲ دستگاه وجود دارد که ۵۰ دستگاه در خطوط فعال است، اما متأسفانه این تعداد اتوبوس دچار فرسودگی بوده و بیش از ۱۰ سال است در چرخه ناوگان قرار دارد.

وی با بیان اینکه چهار خط از خطوط به اصفهان حرکت دارد، ادامه داد: برای افزایش تعداد اتوبوس‌ها ظرفیت‌های لازم وجود ندارد؛ در سال ۹۸ حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر تعداد مسافران جا به جا شده اند که با توجه به ویروس کرونا این آمار کاهش محسوسی داشته است و در آمد شهرداری کم شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بهارستان اضافه کرد: در تمام این سال‌ها تلاش کردیم سر فاصله اتوبوس‌ها را به بهترین شکل تنظیم کنیم، اما با توجه به مشکلات موجود از جمله فرسودگی ناوگان شاهد تأخیر رفت و آمد اتوبوس‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس با توجه به گرانی‌های موجود حدود سه میلیارد تومان قیمت دارد، افزود: جلسات متعددی برای افزایش تعداد اتوبوس‌ها داشته ایم و سعی می‌کنیم در سال آینده با همکاری شهرداری اتوبوس‌های جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی بهارستان شود.

محمدی با بیان اینکه دولت کمک‌هایی به سازمان حمل و نقل می‌کرده است، اما این حمایت در حال حاضر کم شده است، افزود: سعی داریم ۲۸ دستگاه را بازسازی کنیم تا شاهد شرایط بهتری باشیم و البته در حوزه نوسازی و بهسازی حمل و نقل نیازمند مشارکت شرکت عمران هستیم.

کد خبر 461272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد بهارستان اصفهان IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    باید حضوری نظاره گر وضعیت نابهنجار اتوبوسهای شهرداری بهارستان باشید در هنگام تردد در خیابانها تابعمق فاجعه مستهلک بودن آنها پی ببرید!!!!!!!