ممنوعیت عبور از پل کمالوند/ قطع شبانه درختان گنبدکاووس

در این بسته خبری از آسفالت و بهسازی معابر سنندج تا ادامه عملیات لایروبی جوی‌های سطح شهر زرند و تولید روزانه ۴۰ تن زباله در مبارکه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اصلاح نقاط حادثه خیز و گره‌های ترافیکی آمل

مهدی حسن نژاد، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری آمل گفت: سه نقطه حادثه خیز و ترافیکی شهری شناسایی و در اولویت اصلاح قرار گرفت.

شهروندان از پل کمالوند عبور نکنند

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم آباد با اشاره به وضعیت پل کمالوند، افزود: هم اکنون این پل به منظور حفظ سلامت شهروندان بسته شده و تا زمان بهسازی کامل و تحویل دائم به شهرداری، تردد روی آن ممنوع است.

قطع شبانه درختان چنار در گنبدکاووس

هوشنگ ابراهیم‌بیگی، معاون خدمات شهری شهرداری گنبدکاووس گفت: قطع شبانه درختان چنار خیابان‌های خلوت برای فروش به کارگاه‌های تولید زغال یا ورق فشرده نئوپان، معضل جدید این شهر و نیازمند اعمال جریمه بیشتر برای متخلفان است.

ثبت‌نام ۱۵۰۰ تاکسیران برای خرید تاکسی‌های یورو ۵

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با توجه به مصوبه ارتقای سطح آلاینده‌ها از یورو چهار به یورو پنج، مالکان یک هزار و ۵۰۰ تاکسی برای نوسازی با استاندار یورو ۵ ثبت نام کرده‌اند و در مرحله صدور پیش فاکتور قرار دارند.

صدور مجوز تفکیک از مبدأ پسماندهای بیرجند

احمد لطایفی، مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند گفت: مجوز تفکیک از مبدأ پسماندهای با ارزش بازیافتی با اخذ مجوز شورای اسلامی شهر برای اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در این بخش صادر می‌شود.

آسفالت و بهسازی بیش از ۱۰۱ هزار متر مربع از معابر سنندج

بهزاد ریحانی فرد، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای بهسازی و آسفالت معابر در آبان ماه سال جاری بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر سطح شهر شد.

نامگذاری خیابانی در اسلامشهر به نام دانشمند ممتاز هسته‌ای

در جلسه کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری اسلامشهر یکی از خیابان‌های اصلی شهر که در ابتدای کمربندی شمالی قرار خواهد گرفت به نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

تولید روزانه ۴۰ تن زباله در مبارکه

داوود ایرانپور، معاون خدمات شهری شهردار مبارکه با بیان اینکه شهروندان این شهر روزانه حدود ۳۵ تا ۴۰ تن زباله تولید می‌کنند، گفت: برای جمع‌آوری این زباله‌ها در ماه حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.

تعویض و نوسازی فانوس و ماژول‌های چراغ راهنمایی و رانندگی در نسیم شهر

قدرتعلی طلایی، شهردار نسیم شهر گفت: در جهت افزایش سطح ایمنی شهر، کاهش سوانح و تصادفات رانندگی و نیز مدیریت ترافیک شهری، طرح تعویض و نوسازی فانوس و ماژول‌های معیوب چراغ راهنمایی و رانندگی در سطح شهر انجام شد.

ادامه عملیات لایروبی جوی‌های سطح شهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از لایروبی جوی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندی، با هدف روان سازی آب ناشی از بارندگی و به منظور جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع عملیات لایروبی جوی بوستان‌های سطح شهر در حال انجام است.

کد خبر 459654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.