پیام مجمع نمایندگان استان اصفهان به مناسبت شهادت محسن فخری زاده

مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش ایمنا، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

باردیگر مزدوران و نوکران حلقه به گوش استکبار جهانی و صهیونیست‌های از خدا بی خبر با دستور اربابان کثیف خود در جنایتی ناجوانمردانه یکی دیگر از فرزندان خدوم و شایسته نظام و انقلاب اسلامی را مورد سوءقصد قرار داده و به شهادت رساندند.

به عنوان خادمین شما مردم شهیدپرور در مجلس شورای اسلامی از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم نسبت به شناسایی، دستگیری و اشدّ مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به عمل آورند. امروز راه مماشات و مسامحه بسته است و انتقام گرفتن از آمران بزدل و عاملان این جنایت‌های بزرگ است که هزینه سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آنها مشخص خواهد کرد.
*شهادت دکتر محسن فخری زاده مهابادی* محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران، نیروهای مسلح، جامعه علمی کشور، هم استانی‌ها عزیز و مردم مهاباد اردستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم، به دشمنان و مزدوران آنها اعلام می‌نماید منتظر انتقام سخت سربازان ولایت و انقلاب باشند.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی باز می‌گردند.

مجمع نمایندگان مردم شریف استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 458061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.