عده‌ای درصدد ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: احترام به قانون باید سرلوحه کار همگان قرار بگیرد، اما متأسفانه عده‌ای درصدد برهم زدن نظم و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند که عمده آن اختلافات و تنش‌ها در فضای مجازی بیان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، رحمت الله فیروزی پور نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز با اشاره به هفته و حدت و لزوم انسجام و همدلی بین مسلمانان جهان اظهار کرد: متأسفانه امروزه شاهد نغمه‌های شوم در ارتباط با اختلافات و تفرقه بین مسلمانان در برخی از کشورهای جهان اسلام هستیم.

وی به موضوع وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه در شرایط کرونا و وضعیت سخت معیشتی، گرانی‌های سرسام‌آور و بیکاری و اشتغال جوانان که بسیار امر ضروری و ارزشمندی است، می‌طلبد که مسئولان قوا تلاش مضاعفی داشته باشند تا این مشکلات را حل کنند.

نماینده مردم نطنز افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کسی که رئیس‌جمهور آمریکا شود برای ما فرقی ندارد، اما عده‌ای غرب‌زده در داخل چنین وانمود می‌کند که نتایج این انتخابات با حل مشکلات داخلی گره خورده است.

فیروزی پور ادامه داد: باید مشکلاتمان را با دست خودمان حل کنیم و به داشته‌ها، توانمندی‌ها و امکانات خود امیدوار باشیم.

وی کوتاهی در حوزه مدیریت را یکی از عوامل مشکلات داخلی دانست و گفت: باید از این موانع عبور کرده و به حل مشکلات بپردازیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی افزود: احترام به قانون باید سرلوحه کار همگان قرار بگیرد، اما متأسفانه عده‌ای درصدد برهم زدن نظم و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند که عمده آن اختلافات و تنش‌ها در فضای مجازی بیان می‌شود.

وی خطاب به مسؤولان قضائی شهرستان گفت: نباید افراد خاطی و شرور اجازه پیدا کنند این فضای سالم را برهم بزنند. حکمت، قاطعیت، شجاعت، عدالت و انصاف مواردی است که مورد تاکید همه مسئولان قضائی است و الحمدالله در حوزه شهرستان نطنز به لحاظ مسائل قضائی و امنیتی شرایط خوبی را حاکم است.

کد خبر 453476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.