۸۰۰ گروه جهادی کشور مجوز امر به معروف و نهی از منکر گرفتند

مدیرکل امور استان‌های ستاد احیای امر به معروف کشور از صدور مجوز برای ۸۰۰ گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه یزد، حجت‌الاسلام حامد ترکاشوند در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، اظهار کرد: سیاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، بازتعریف امر به معروف و نهی از منکر و ورود تخصصی به سایر حوزه هاست.

مدیرکل امور استان‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور از چابک سازی معاونت‌های این ستاد خبر داد و گفت: از ۲۰ معاونت در این ستاد به دو معاونت کلی شامل معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری و معاونت فرهنگ، آموزش و رسانه رسیدیم و پویاسازی و جوان سازی ستاد در کل کشور آغاز شده است.

ترکاشوند با اشاره به اینکه مسائل استان‌ها و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در مسائل مختلف در استان‌ها متفاوت است، تصریح کرد: اطلس مسائل کشور را به دست آورده‌ایم و امیدواریم با انجام کار علمی و جهادی در مسیری که پرچمدار آن امام حسین (ع) بوده‌اند، موفق قدم برداریم.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر در عرصه‌های مختلف اجتماعی و مطالبه‌گری در قالب ۱۶ دسته تقسیم بندی شد و گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر به صورت تخصصی در این عرصه‌ها ساماندهی شدند.

مدیرکل امور استان‌های ستاد احیای امر به معروف کشور همچنین از صدور مجوز برای ۸۰۰ گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: این گروه‌ها در زمینه‌های اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تفریحات سالم و ورزش، تعلیم و تربیت، حقوقی، فرهنگی، کارگری، مبارزه با مفاسد، هنر و رسانه، مسئولان، مبارزه با مفاسد، عفاف و حجاب، مهندسی، گردشگری فعالیت می‌کنند.

کد خبر 448015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.