سرعت شبکه‌های اجتماعی در تبدیل شدن به اصلی‌ترین ابزار بازاریابی

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور و معاون وزیر ارتباطات گفت: شبکه‌های اجتماعی در ایران به سرعت در حال تبدیل به اصلی‌ترین ابزار بازاریابی/تبلیغات هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر ناظمی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت:

" شبکه‌های اجتماعی در ایران به سرعت در حال تبدیل به اصلی‌ترین ابزار بازاریابی / تبلیغات هستند. در مجموع ۶۸ درصد کسب‌وکارهای دارای اینماد از شبکه اجتماعی در کنار سایت اصلی خود برای فروش استفاده می‌کنند. در مرداد: ۶۰ درصد پست‌های اینستاگرامی مربوط به کسب‌وکار، هشت درصد هنری و ادبی و هفت درصد سیاسی بوده‌اند. "

کد خبر 443064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.