ارائه خدمات دریافت سهمیه سوخت ناوگان بنزینی فقط در شرکت‌های دارای مجوز

معاون امور اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از ارائه خدمات دریافت سهمیه سوخت ناوگان بنزینی حمل بار درون شهری فقط در شرکت‌های دارای مجوز خبر داد.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمامی ناوگان بنزینی فعال در حوزه حمل و نقل شهری در اولین فرصت جهت دریافت خدمات سوخت یارانه‌ای و سایر بسته‌های حمایتی به شرکت‌های دارای مجوز از سازمان مدیریت حمل و نقل بار مراجعه کنند.

وی افزود: تمامی مراحل صدور پروانه فعالیت و اشتغال از تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات در سامانه ملی سوخت ناوگان درون شهری تا صدور پروانه در شرکت‌های دارای مجوز از سازمان انجام می‌شود.

معاون امور اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: مالکان ناوگان از مراجعه به سایر دفاتر ارائه دهنده خدمات و شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه جهت این امر خودداری کنند.

وی با اشاره به اهمیت دریافت پروانه فعالیت و اشتغال برای ساماندهی ناوگان، ادامه داد: بر اساس سیاست‌های تخصیص سوخت، نحوه تخصیص بر اساس عملکرد و میزان پیمایش خودرو خواهد بود که سعی شده روال آن در کلاس‌های آموزشی سازمان ویژه رانندگانی که پروانه از سازمان مدیریت حمل و نقل بار دریافت کرده‌اند به طور جامع توسط کارشناسان فنی تدریس و آموزش داده شود.

فروزنده خاطرنشان کرد: ساماندهی طیف وسیعی از ناوگان بنزینی در سطح کلان شهر اصفهان در دستور کار این سازمان است که امیدواریم بتوانیم برای ارائه خدمات جامع به این قشر وسیع و فعال جامعه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه لیست شرکت‌ها در سامانه سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان به نشانی www.hamlebar.com منتشر شده و برای گرفتن راهنمایی در این زمینه علاوه بر اطلاعات سامانه شماره‌های تماس‌ ۲۳-۰۳۱۳۷۳۸۳۹۲۰ در اختیار راهبران قرار گرفته است.

کد خبر 441635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.