تعیین تکلیف خانه هنرمندان در روزهای آینده

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اعلام کرد: با رئیس حوزه هنری اصفهان مکاتبه شده و طی دو روز آینده برای تصمیم گیری در مورد خانه هنرمندان جلسه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته‌های گذشته طبق یک رأی قضایی، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به عنوان مالک خانه هنرمندان شناخته شد و سند مالکیت این عمارت مهم هنرمندان را به دست آورد. این عمارت در پارک ایثارگران برای بیش از ۲۰ سال تحت نظر حوزه هنری به عنوان "خانه هنرمندان اصفهان" فعالیت می‌کرد لذا این تغییر مالکیت باعث واکنش‌های اعتراضی گسترده هنرمندان شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان در هفته‌های گذشته بین رئیس حوزه هنری اصفهان و مدیرکل بنیاد شهید استان چندین جلسه مشترک برگزار شد و حتی جلساتی در تهران و در سطح بالاتر برای تعیین تکلیف این خانه برگزار شد. جلساتی که از خروجی آن اطلاع دقیقی وجود ندارد، اما مهدی احمدی‌فر، رئیس حوزه هنری اصفهان و داریوش وکیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان می‌گویند: "نتایج خوبی حاصل شده است".

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با خبرنگار ایمنا درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای خانه هنرمندان، اظهار کرد: بنیاد شهید با اساتید حوزه هنری در تعامل است و در خصوص خانه هنرمندان صحبت‌هایی شده که به اتفاقات خوبی برسیم. خانه هنرمندان بدون هیچ تغییر کاربری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وکیلی افزود: رسالت بنیاد شهید ارتقای فرهنگ است و خانه هنرمندان نیز یک مجموعه فرهنگی است به همین علت هیچ تغییر کاربری در خانه هنرمندان رخ نمی‌دهد. با رئیس حوزه هنری اصفهان مکاتبه شده و طی دو روز آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد. مجموعه خانه هنرمندان یک مجموعه فرهنگی است و دغدغه هنرمندان انجام فعالیت هنری است که بنیاد شهید هم کار فرهنگی انجام می‌دهد.

کد خبر 438299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.