۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
تيم فوتبال فولاد نطنز اصفهان منحل شد

خبرگزاري ايمنا: تيم فولاد نطنز كه ۳ فصل پيش جواز حضور در مسابقات ليگ برتر را كسب كرده بود، به دلايلي كه هيچ كس نمي‌داند منحل شد تا روند ناكامي فوتبال اصفهان همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ايمنا، با سقوط تيم فوتبال فولاد نطنز به ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي كشور و پس از كش و قوس‌هاي فراوان، سرانجام تيم فوتبال فولاد نطنز اصفهان منحل شد.
تيم فوتبال سپاهان نوين كه ۳ فصل پيش با هدايت حسين چرخابي راهي مسابقات ليگ برتر شده بود، با تشخيص مديران باشگاه سپاهان نوين و ساكت مديرعامل سابق باشگاه سپاهان به تيم فولاد خوزستان فروخته شد و در همان سال امتياز دسته اولي فولاد خوزستان جايگزين آن شد.
پس از آنكه بازيكنان سپاهان نوين حضور خود در ليگ برتر را غير ممكن ديدند در سپاهان نوين ماندني شدند تا فصل گذشته پس از دو دوره ناكامي در مسابقات ليگ دسته یک، اين تيم اصفهاني به كارخانه فولاد نطنز فروخته شود.
فولاد نطنز در ابتدا با حسين چرخابي نتايج ضعيفي كسب كرد و همين مسئله باعث شد كه چرخابي استعفاي خود را اعلام كند و همين مسئله باعث شد كه نتايج تيم اصفهاني روزبه روز بدتر شود تا در نهايت تنها نماينده اصفهان در مسابقات ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور به ليگ دسته دو سقوط كند.
در روزهاي گذشته و در آستانه آغاز مسابقات ليگ دسته دوم و ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور اخبار بسياري در مورد حضور يا عدم حضور فولاد نطنز در مسابقات ليگ دسته اول با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی به گوش مي‌رسيد و حرف‌هاي ضد و نقيض بسياري از اين باشگاه اصفهاني به بيرون درز مي‌كرد اما وضعيت آن همچنان در ابهام قرار داشت تا اينكه چند روز پيش اعلام شد كه مسئولان فولاد نطنز علاقه‌اي به تيم‌داري در فوتبال ندارند و انحلال تيم فولاد نطنز را اعلام كردند.
فولاد نطنز در حالي منحل مي‌شود كه فصل پيش قرار بود سومين تيم ليگ برتري اصفهان باشد و محلي براي شناسايي و معرفي استعدادهاي فوتبال اصفهان!
/۹۹

کد خبر 43607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    1
    حالا شما بچسبین به همین دو تا سهمیه که اینا هم داره از دست میره با این وضعیت!

    پاسخ سایت: 0

  • hamid US ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    1
    دستي شوما درد نكنه

    پاسخ سایت: 0

  • 001 IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1
    این که چیز تازه ای نیست . سالها پیش تیمهای تام،پلی اکریل،سازمان گوشت،پاس،همدانیان،استقلال ، تربیت .و.....منحل شد مسئولین نشستندو نگاه کردند حالا هم نطنز این که تازگی نداره.

    پاسخ سایت: 0