کوییک سرویس در ۴۴ نمایندگی اجرایی می‌شود

معاون خدمات پس از فروش ایساکو از افزایش تعداد نمایندگی‌های این شرکت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از ایکوپرس، ماشااله وردینی درباره تعداد نمایندگی‌های این شرکت اظهار کرد: "کوییک سرویس" تا تیر ماه سال جاری در ۱۱ نمایندگی مجاز منتخب این مجموعه، اجرایی شده بود. این تعداد از اواسط تیرماه هم‌زمان با فاز دوم برنامه، به ۴۴ نمایندگی در سراسر کشور افزایش خواهد یافت. در فاز سوم نیز این خدمات با ایجاد فضای استاندارد در سایر نمایندگی‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: "کوییک سرویس" یا "سرویس سریع" جزو خدماتی است که از اسفندماه سال گذشته در برخی نمایندگی‌های منتخب ایساکو در شهرهای تهران، کرج، تبریز و ارومیه اجرایی شده و طی آن مشتریان می‌توانند برای دریافت خدماتی همچون تعویض روغن و فیلترهای خودرو، بدون اخذ نوبت به این نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو ادامه داد: زمان حضور مشتریان در این طرح برای دریافت خدمات مذکور، از پذیرش تا صدور فاکتور حدود سی دقیقه خواهد بود و در این مدت مالک می‌تواند با حضور در مسیر و فضای اختصاص یافته به همین منظور در نمایندگی، از نزدیک شاهد مراحل سرویس خودرو باشد.

وردینی در خصوص نقاط قوت این طرح به تأمین اقلام متنوع از برندهای مختلف و ایجاد حق انتخاب برای مشتریان اشاره کرد و گفت: این اقلام به صورت رقابتی با بازار قیمت‌گذاری شده است. همچنین به منظور افزایش رضایت مشتریان، اجرت این سرویس‌ها نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است.

وی همچنین در خصوص مزایای این طرح به کاهش چشمگیر زمان و هزینه، تنوع و ضمانت کیفی قطعات و حضور در کنار خودرو حین تعمیرات، در نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات «سرویس سریع» اشاره کرد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو خاطرنشان کرد: مراجعه به شبکه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو این اطمینان خاطر را به دارندگان محصولات این شرکت می‌دهد که کارشناسان ماهر و خبره با بهره‌مندی از ابزار و تجهیزات استاندارد، به بررسی و رفع عیوب خودرو پرداخته و پس از انجام تعمیرات، کنترل کیفی و ارائه فاکتور رسمی با تشریح کامل خدمات، خودرو ترخیص خواهد شد.

وردینی ادامه داد: با توجه به افزایش فروش قطعات غیر اصلی و تقلبی در بازار قطعات و لوازم یدکی، مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مجموعه، تضمینی بر اصالت و کیفیت قطعات و موجب آسایش خاطر مشتریان خواهد بود.

وی افزود: تمامی اقدامات شرکت ایساکو در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و صرفه‌جویی در هزینه و زمان ارائه خدمات برنامه‌ریزی می‌شود.

کد خبر 431903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فقیرمحمدریسی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    میخواهم خودروپیش فروش ایران خودروثبت نام کنم نمیدانم چطورثبت نام کنم توضیح دهیدلطفن یاپیامی برایم بفرستید