نمایندگان مجلس و شورا برای حل مشکلات اصفهان همراه یکدیگر باشند

رئیس شورای شهرستان اصفهان گفت: قطعا نمی‌توان تمام مشکلات جاری را حل کرد اما نیاز است مجلس و شوراها در کنار یکدیگر به وظایف خود عمل کرده و درپی گره‌گشایی از امور مردم در حد اختیارات خود باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا امروز (پنج‌شنبه) در جلسه شورای شهرستان اصفهان، اظهار کرد: وظیفه اعضای شوراها با نمایندگان مجلس تا حدودی مشابه است زیرا هردو منتخب مردم هستند و وظیفه قانون گذاری دارند اما حیطه وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلان‌تر و جامع‌تر است.

وی با بیان اینکه این جامعیت وظایف نمایندگان مجلس سبب می‌شود قوانین شوراها، با وضع قوانین و نظارت مجلس تحت پوشش قرار گیرد، افزود: قطعاً نمی‌توان تمام مشکلات جاری را حل کرد اما نیاز است مجلس و شوراها در کنار یکدیگر به وظایف خود عمل کرده و درپی گره‌گشایی امور مردم در حد اختیارات خود باشند.

رئیس شورای شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید بر امر قانونگذاری مطلوب برای رفع چالش شهرهای کشور اهتمام کند، تصریح کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی میان منتخبان مردم اصفهان در شورای شهر و مجلس می‌تواند سبب شناخته شدن مشکلات بخش‌های مختلف این شهرستان باشد.

وی ادامه داد: شورای شهرستان اصفهان از نمایندگان ۱۴ شهر و شش بخش شهرستان اصفهان تشکیل شده و با در نطر گرفتن دو نماینده شهر اصفهان، حضور این ۲۱ نفر عضو شورای شهرستان ظرفیت شایسته‌ای را برای حل معضلات اصفهان پدید آورده است.

کد خبر 431694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.