اعلام اولین فراخوان جذب ایده ویژه ایده پردازان و نخبگان

اولین فراخوان جذب ایده توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اعلام شد.

به گزارش ایمنا، این فراخوان از تمامی ایده پردازان، افراد نخبه و نوآور، دانشگاهیان و سایر فعالان نوآور با محوریت توسعه فرهنگ سلامت، گردشگری، مشارکت‌های فرهنگی اجتماعی، امور اجتماعی و توسعه فرهنگ شهروندی دعوت به عمل آورده است.

اداره توسعه فرهنگ شهروندی، اداره توسعه فرهنگ سلامت، اداره امور اجتماعی، اداره مشارکت‌های اجتماعی و اداره گردشگری از جمله ادارات زیرمجموعه معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان هستند که با ارائه موضوعات مختلف به جذب ایده می‌پردازند.

محیط زیست، تعلق به شهر، اخلاق شهروندی و جامعه ایمن از جمله موضوعات اداره توسعه فرهنگ شهروندی و اصفهان شهر دوستدار سالمند، دوستدار خانواده و دوستدار محیط زیست از جمله موضوعات اداره توسعه فرهنگ سلامت در این فراخوان است.

همچنین اداره امور اجتماعی با موضوعاتی در زمینه پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از کودک آزاری، گفتگو در خانواده و گفتگوی مؤثر در فراخوان مورد توجه ایده پردازان قرار می‌گیرد.

اداره مشارکت‌های اجتماعی نیز در موضوعات ترغیب و تشویق به فعالیت‌های داوطلبانه، افزایش مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی محلات شهر اصفهان و افزایش مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در زمان بحران و اداره گردشگری در موضوعات ارتقا حس تعلق به شهر بر اساس طرح گردشگری اصفهان در سال ۲۰۲۰، ارتقا اقتصاد فرهنگ و هنر بر اساس طرح گردشگری اصفهان در سال ۲۰۲۰، جذب گردشگر و افزایش ماندگاری گردشگری در شهر از ایده پردازان دعوت می‌کند تا در این فراخوان شرکت کنند.

شرکت کنندگان در مرحله اول بایستی ایده‌های خود را به صورت کلی از طریق فرم پیوست ارسال کنند و طرح خود را با رویکرد موضوعات محوری در فراخوان با استفاده از تمامی روش‌ها و رسانه‌ها شامل نرم افزارها، اقلام آموزشی و کمک آموزشی، صنایع هنری و فرهنگی خلاق، تفریح و سرگرمی ارائه دهند.

ایده‌های پذیرفته شده در مرحله نهایی داوری، می‌توانند توسط خود فرد ایده پرداز اجرا شوند که در این صورت رزومه تخصصی در زمینه اجرای طرح پذیرفته شده باید در موقع داوری به هیئت داوران ارائه شود.

هر یک از ایده پردازان باید نام و نام خانوادگی اشخاص حقیقی یا حقوقی، کد ملی یا شناسنامه ملی، آدرس کامل و شماره تلفن، طرح کلی ایده (حداقل ۱۰ خط) را در یک فایل پی دی اف با سایز ۱۴ فونت لوتوس ارسال کنند.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خرداد ماه است که شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی shahrvandi-isf.ir مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۳۱۳۴۴۶۷۳۶۰، ۰۳۱۳۵۲۱۱۹۹۰ و ۰۳۱۳۲۲۲۳۳۶۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 428209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.