عضویت بیش از ۱۰۰ نماینده در فراکسیون ورزش و جوانان

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس، گفت: بیش از ۱۰۰ نماینده برای عضویت در فراکسیون ورزش و جوانان مجلس یازدهم نام نویسی کرده اند و انتخابات آن هفته آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، سید شمس‌الدین حسینی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با استقبال قابل پیش بینی نمایندگان برای حضور در فراکسیون ورزش و جوانان‌این امید احیا شده است که مسائل این دو حوزه هرچه زودتر چاره یابی و در اولویت و توجه کمیسیون‌های تخصصی و صحن مجلس قرار گیرد.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ نماینده برای عضویت در فراکسیون ورزش و جوانان مجلس یازدهم نام نویسی کرده‌اند و انتخابات این فراکسیون هفته آینده برگزار خواهد شد. با دستور هیأت رئیسه مجلس انتخابات فراکسیون‌ورزش و جوانان در هفته آینده برگزار می‌شود.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس گفت مسعود پزشکیان نماینده تبریز، کاظم‌دلخوش نماینده صومعه سرا، امیرآبادی نماینده قم، احمد دنیا مالی نماینده بندرانزلی و علی نیکزاد نماینده اردبیل و رحیم زارع نماینده آباده و فاطمه مقصودلو نماینده بروجرد از اعضای مؤسس فراکسیون هستند و اساسنامه و هدف گیری‌های جامعی برای این فراکسیون در دست تدوین است.

حسینی تصریح کرد: شورای مرکزی ۱۵ نفره و کمیته‌های متعددی در فراکسیون تشکیل خواهد شد که هرکدام هیأت رئیسه مستقلی خواهند داشت.

کد خبر 427803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.