به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، از این تعداد تماس ۳۸.۶۴ درصد در حوزه بیمهای، ۲۹.۴۶ درصد در خصوص خدمات غیرحضوری و ۱۰.۳۷ درصد در حوزه امور مالی و مرتبط با پرداخت مستمری بوده است.
همچنین طی سال گذشته ۳.۰۸ درصد تماسها با درگاههای ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی مربوط به حوزه درمانی بوده است.
بر اساس اعلام معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی، میانگین تماسهای ماهیانه با درگاههای ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی این سازمان در سال گذشته ۳۰ هزار و ۶۱۳ مورد بوده است.
۱۴ هزار و ۷۶۹ نفر از استانهای سراسر کشور به بخش مراجعین حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکز سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کرده اند که ۶۹ درصد از استان تهران و ۳۱ درصد از سایر استانها بوده است.
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی ((CRM) از طریق درگاههای ارتباطی سامانه تلفنی ۱۴۲۰، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، پیام صوتی و بخش مراجعین حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکزی این سازمان پاسخگوی مخاطبان است.
نظر شما