محتوا و مدل ارزشیابی پایان سال دانش‌آموزان در حال بررسی است

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌شود تا در یک فضای آرام و با نشاط، هم سال تحصیلی به پایان برسد و هم امتحانات برگزار شود.

به گزارش ایمنا، مهدی نویدادهم با اشاره به نگرانی خانواده‌ها و دانش‌آموزان درباره نحوه برگزاری امتحانات آخر سال، اظهار کرد: موضوع امتحانات دانش‌آموزان در شورای عالی آموزش و پرورش در دست بررسی است تا محتوا و مدل ارزشیابی آن مشخص شود.

وی افزود: محتوا و مدل ارزشیابی پایان سال دانش‌آموزان در این شورا در حال بررسی است و یکی از سناریوها، ‌ بازگشایی مدارس از نیمه شهریور است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، تاکید کرد: یکی از سناریوهای در دست بررسی ما این است که در صورتی که کرونا تمام شود و ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، سال تحصیلی جدید از نیمه شهریور آغاز شود.

وی به نقل از فارس اظهار کرد: در ابتدای هر سال معلمان، دو هفته اول را به مرور دروس سال گذشته می‌گذرانند و به علاوه در دو هفته نیمه دوم شهریور، فرصت خوبی است تا دروس سال گذشته مرور شود و معلمان اطمینان حاصل کنند که دانش‌آموزان محتوای لازم برای ورود به سال تحصیلی جدید را بلد هستند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، گفت: موارد مهم هر پایه و مطالبی که محتوای سال بعد به آن وابسته است، در دست بررسی است تا به معلمان ارائه شود.

کد خبر 420536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.