فشار آب در جنوب اصفهان کاهش نداشته است

مدیر روابط عمومی شرکت آب‌ و فاصلاب استان اصفهان گفت: به رغم تعمیرات شب گذشته درمحور بزرگمهر – آبشار، گزارشی مبنی بر افت فشار آب در جنوب اصفهان دریافت نکرده‌ایم و شرایط مطلوب است.

اکبر بنی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تکذیب افت فشار آب در روز یکشنبه_۳۱ فروردین‌ماه ۹۹_ اظهار کرد: بر اساس آمار مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب و سامانه تلفنی ۱۲۲ گزارشی مبنی بر افت فشار در جنوب اصفهان تاکنون دریافت نشده و خوشبختانه فشار آب در نقاط مختلف استان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: خط ۶۰۰ جنوب-شمال اصفهان در محور بزرگمهر- آبشار شب گذشته در دست تعمیر قرار گرفت و از این رو پیش‌بینی می‌شد فشار آب از شب تا صبح یکشنبه کاهش یابد که خوشبختانه این عملیات تاثیری بر فشار آب در استان نداشت.

مدیر روابط عمومی شرکت آب‌ و فاصلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: در صورتی که شهروندان عزیز شاهد افت فشار یا قطعی آب در منازل خود هستند، می‌توانند با شماره تلفن سه رقمی شرکت آب و فاضلاب، ۱۲۲ تماس حاصل کرده و جزئیات را گزارش دهند.

بنی طبا اضافه کرد: خطی که شب گذشته در دست تعمیر قرار گرفت، خط آبرسانی نبود و به عنوان خط تعادلی جنوب-شمال اصفهان از آن استفاده می‌شود.

کد خبر 419627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.