سالک: ارتش جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش شاه توسط خارجی ها هدایت می شد و زیر نظر اندیشه ها و افکار اسرائیل و آمریکا بود؛ مانند بخشی از ارتش ترکیه که در حال حاضر زیر نظر اسرائیل و آمریکا فعالیت می‌کند؛ اما ارتش جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده است.

احمدسالک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران لشکری الهی است؛ زیرا در حکومت جمهوری اسلامی و زیر نظر فرمانده کل قوا که جانشین حضرت مهدی است خدمت می‌کند. ارتشی که در زمان طاغوت وجو داشت، درواقع ارتش کشور های بیگانه بود.

وی افزود: به خاطر دارم که یک گروهبان آمریکایی به یک سرهنگ ارتش شاه فرمان می داد. به همین دلیل انقلابیون با عناصر آمریکایی ارتش برخورد قاطعی کردند. ارتش شاه توسط خارجی ها هدایت می شد و زیر نظر اندیشه ها و افکار اسرائیل و آمریکا بود؛ مانند بخشی از ارتش ترکیه که در حال حاضر زیر نظر اسرائیل و آمریکا فعالیت می‌کند؛ اما ارتش جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده است. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول ۴۱ سال گذشته، دستیابی به تجهیزات پیشرفته و تولیدات هوا فضا ارتش جمهوری اسلامی حتی با وجود تحریم ها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. در زمان جنگ تحمیلی، نیازمند لامپ راداری برای هواپیما های شکاری بودیم که شهید ستاری، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان توانست با تولید این قطعه در جهت خودکفایی گام بر دارد.

سالک خاطرنشان کرد: ارتش شاه مامور حفظ جان تنها  ۵میلیون  نفر از جمعیت  ۲۵میلیونی ایران بود که آن شامل درباریان و نیرو های ساواک بودند، اما امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ، میدان دار حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است. امروز رژه سلامت ارتش بی نظر بود. در فاصله  ۲ماه از شیوع این بیماری، ارتش به ابتکارات جدیدی جهت کنترل این بیماری دست یافته است؛ در صورتی بیماری کرونا کشورهای اروپایی را از پا درآورده است.
 

کد خبر 419255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.