جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت کشاورزی چهارشنبه برگزار می شود

رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، مورد تأیید این کمیسیون است و جلسه رأی اعتماد نمایندگان مجلس به ایشان در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

احمدعلی کیخا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت جهاد کشاورزی گفت: کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ابعاد مختلف فنی، مدیریتی و صلاحیت علمی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را بررسی کرد. ارزیابی و گزارش کمیسیون به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به این صورت بود که ایشان صلاحیت‌های لازم را جهت اداره وزارت جهاد کشاورزی دارا است.

وی افزود: در حال حاضر وزارت جهاد کشاورزی باید به ادامه سال زراعی توجه کند؛ زیرا به موعد برداشت محصولاتی مانند گندم و غلات نزدیک می‌شویم. اولویت بعدی وزارت جهاد کشاورزی باید پیگیر بررسی خسارات ناشی از شیوع بیماری کرونا بر واحدهای تولیدی کشاورزی و به ویژه واحدهای دامداری‌ها و لبنی و مرغداری‌ها باشد. انتظار داریم وزیر جدید جهاد کشاورزی به خوبی بر حل این مسائل تمرکز کرده و مشکلات تولید کنندگان را رفع کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس گفت: کاظم خاوازی، وزیر جدید جهاد کشاورزی با حضور در کمیسیون تخصصی کشاورزی، برنامه‌های جامعی در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه توسعه ششم ارائه کرد؛ از همین رو ایشان به عنوان وزیر جهاد کشاورزی، مورد تأیید کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی است و جلسه رأی اعتماد نمایندگان به ایشان در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 417572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.