خدمت‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در لیالی قدر

خبرگزاری ایمنا: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از خدمات رسانی ویژه این ناوگان در شب های قدر خبر داد.

به گزارش ایمنا،عباس روحانی با اعلام این خبر گفت: از انجایی که این شب ها، شب هایی هستند که عموم شهروندان به مساجد، حسینیه های شناخته شده، گلستان شهدا و دیگر اماکن مذهبی مراجعه می کنند تا از مراسم روح بخش شب های احیا استفاده نمایند، بی شک شرکت اتوبوسرانی هم به عنوان ناوگان حمل ونقل عمومی خدمات ویژه ای را به احیا داران ارائه می دهد تا در این اجر معنوی نقشی کوچک داشته باشد.
وی تصریح کرد:شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با توجه به برگزاری مراسم لیالی پرفضیلت قدر در محل گلستان شهدا ، اقدام به برقراری سرویس‌های ویژه‌ای از ساعت ۲۴ تا سه بامداد روز بعد خواهد کرد.
وی با با اشاره به اينكه اتوبوسراني در شب‌هاي قدر نيز به شهروندان خدمات ويژه‌اي ارايه مي‌دهد، تصريح كرد: شهروندان براي تردد به اماكن مذهبي و مكان‌هاي متبركه دغدغه‌اي ندارند.
مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني اصفهان و حومه با بیان این که تمام خطوط اتوبوسراني اصفهان در ماه مبارك رمضان به ويژه در ساعات افطار تقويت شده اند ادامه داد: خطوط اتوبوسراني منتهي به گلستان شهدا و مساجد تقويت شده تا شهروندان راحت‌تر بتوانند در ماه رمضان در اين مكان‌ها براي برگزاري مراسم ويژه حضور يابند.
وي از تقويت واحدهاي گشت‌هاي نظارتي و كنترلي بر عملكرد خطوط اتوبوسراني خبرداد و تاكيد كرد: واحد امداد اتوبوسراني نيز تقويت شده تا هرگونه خرابي اتوبوس‌ها را در اين ايام برطرف كند تا شهروندان در ماه مبارك رمضان با مشكل رفت‌ و آمد مواجه نباشند و نيز ناوگان اتوبوسراني اصفهان آمادگي ويژه‌اي براي خدمات‌رساني به نمازگراران عيد فطر را دارد.
کد خبر 41696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.