مهلت ثبت نام و زمان برگزاری المپیاد دانش‌آموزی نانو تمدید شد

با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، زمان ثبت‌نام و برگزاری یازدهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو تغییر یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نانو، با توجه به تعطیلی مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و درخواست‌های دریافتی برای تمدید مهلت ثبت نام، آخرین مهلت ثبت نام یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، فعالیتی است که ابتکار برگزاری آن متعلق به ایران است؛ به این معنا که در کشورهای دیگر مسابقات دانش‌آموزی با تعیین یک طرح مشخص و یا اردوهای یک هفته‌ای آموزش فعالیت‌های آزمایشگاهی برگزار می‌شود، اما در ایران این رقابت ترکیبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی در همه مباحث اصلی مطرح در علوم و فناوری نانو است.

با توجه به تمدید مهلت ثبت‏ نام، زمان برگزاری آزمون مرحله اول به ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ و آزمون مرحله دوم به ۱۷ مردادماه سال ۱۳۹۹ تغییر کرد. یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و وزارت آموزش و پرورش و با هماهنگی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان برگزار می‌شود.

"مقدمه‌ای بر علوم و فناوری نانو"، "نانومواد"، "خواص نانو مواد"، "روش‌های ساخت و تولید نانومواد"، "روش‌های مشخصه‌یابی نانو مواد"، "کاربردهای فناوری نانو" و "ایمنی" از جمله سرفصل‌های این آزمون است.

کد خبر 412959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.