نصب المان‌های خطی با نماد «مقاومت و پیروزی» در ۸ نقطه شهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، المان‌های خطی با نماد «مقاومت و پیروزی» در هشت نقطه شهر اصفهان نصب شده است.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هشت المان خطی با نماد «مقاومت و پیروزی» در محل‌هایی همچون چهارراه ۲۵ آبان، میدان شهدا، میدان امام‌حسین(ع)، میدان خواجو، چهارراه نورباران، میدان احمدآباد، میدان قدس و پل بزرگمهر نصب شده است.

وی تصریح کرد: در آستانه دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حدود دو هزار پرچم در مناطق ۱۵ گانه شهر به اهتزاز در آمده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از تغییر دیوار پازلی میدان امام حسین(ع) متناسب با ایام دهه فجر خبر داد و گفت: شهرداری اصفهان همواره در مناسبت‌های مختلف، شهر را متناسب با ایام فضاسازی کرده است، از همین رو دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با شعار «وطن یعنی هدف یعنی شهامت» بروز رسانی شده است.

وی با بیان اینکه دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) در ابعاد ۱۲ در ۷۵ متر نصب شده است، افزود: در این دیواره تصاویر گرافیکی متناسب با این ایام نقش بسته است و تصاویری از حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شهید محسن حججی، سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم‌سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس فرمانده نیروهای مردمی عراق به تصویر کشیده شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی، سیر ۴۱ ساله انقلاب را به تصویر کشیده است.

کد خبر 408368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.