معلم ۸۰ ساله در اصفهان سرکلاس است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت کمبود نیرو در ناحیه چهار آموزش و پرورش نیرویی متولد ۱۳۱۸ نیز در این ناحیه مشغول به کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم کمال در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: ناحیه چهار آموزش و پرورش با ۳۴۲ واحد آموزشی و ۸۸ هزار و ۲۷۰ دانش آموکه ۱۱ هزار نفر از آنها اتباع خارجی هستند یکی از ناحیه‌های شلوغ آموزش و پرورش محسوب می شود.

وی افزود: ناحیه چهار آموزش و پرورش بیشترین آمار نیروی حق التدریس را بین نواحی آموزش و پرورش و نزدیک به یک هزار نفر کسری نیرو دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان اضافه کرد: با وجود فرمت جدید مدارس ما همچنان کسری ۳۸ معاون داریم و از فرماندار درخواست داریم برای نیروی آموزشی سال آینده قدمی برای این ناحیه بردارد.

وی در خصوص وضعیت نیروهای حق التدریس تصریح کرد: در دوره متوسطه اول پسران ۶۰ درصد نیروها حق التدریس هستند و حتی یکی از معلمان این ناحیه متولد ۱۳۱۸ را به کار گرفتیم که فقط کلاس ها معلم داشته باشد.

کمال ادامه داد: از ابتدای سال حقوق نیروهای حق التدریس پرداخت نشده است و اگر فردا این نیرو نیاید هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

وی افزود: سرانه معلم بیشتری باید به ناحیه چهار تعلق بگیرد زیرا مناطقی در این ناحیه وجود دارد که نیاز به حمایت‌های خاصی دارد، از طرفی نیز از لحاظ فضای فیزیکی نیز مشکل جدی داریم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان در خصوص وضعیت فضای آموزشی در این ناحیه تصریح کرد: اگر ۲۹ مدرسه در ناحیه چهار احداث شود فقط مدارس دو نوبته یک نوبته می‌شود.

کد خبر 404744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    3 0
    خب می تونید با جذب نیرو مخالفت نکنید، من خودم پرسنل یکی از ادارات هستم و درخواست انتقالی به آموزش و پرورش را دادم و با اینکه مدرک تحصیلی من مورد نیاز آنان بود مخالفت کردند و مانع انتقال من به آموزش و پرورش شدند، می توانند با چنین درخواست هایی موافقت کنند و نیروهای متقاضی را جذب کنند.