نامگذاری بزرگراهی در سبزوار به نام "سردار شهید سلیمانی"

شهردار سبزوار گفت: با پیشنهاد نامگذاری خیابانی در سبزوار را به نام سردار "شهید سپهبد قاسم سلیمانی" در شورای نامگذاری شهر موافقت شده و بر این اساس حدفاصل میدان خلیج فارس تا کمربند جنوبی(تهران- مشهد) به طول سه کیلومتر به نام این سرباز رشید اسلام نامگذاری می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدعلی کوشکی از سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان مالک اشتر زمانه و سرباز ولایت یاد و اظهار کرد: ایشان با مجاهدت‌های خالصانه و شجاعانه در خط مقدم مقاومت نقش بی‌بدیلی در حفظ وحدت و انسجام ملت‌های منطقه داشت و به عنوان پرچم دار جبهه مقاومت ایستادگی را به همگان آموخت.

وی با تاکید بر اینکه راه ایثار و مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت، افزود: شهادت این بزرگ‌مرد یقینا سبب وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با استکبار جهانی خواهد شد.

شهردار سبزوار با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی شاهد خلق صحنه‌های انقلابی بی‌بدیل انقلابی در کشور و منطقه هستیم و عزت سردار ما بیشتر در دنیا دیده می‌شود، گفت: شهرداری و شورا در برگزاری مراسم گرامیداشت سردار دلها توسط ستادهای مردمی در در کنار همه مردم ولایی سبزوار خواهد بود و در این رابطه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

کوشکی تصریح کرد: با پیشنهاد نامگذاری خیابانی در سبزوار را به نام سردار "شهید سپهبد قاسم سلیمانی" در شورای نامگذاری شهر موافقت شده و بر این اساس حدفاصل میدان خلیج فارس تا کمربند جنوبی(تهران- مشهد) به طول سه کیلومتر به نام این سرباز رشید اسلام نامگذاری می‌شود.

کد خبر 404213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.