استقلال صدرنشین اعتراضات/بغض یک و نیم ساله

علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی در حالی که در فصل جاری هرگز در ترکیب برایتون جایی نداشت و حتی بعضی اوقات در لیست ۱۸ نفره نیز جای نداشت در اولین حضور فیکس خود در فصل جاری زودترین گل تاریخ برایتون در لیگ برتر را به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام خداحافظی جنجالی کالدرون خطاب به مدیران پرسپولیس، درخشش جهانبخش و اولین گل لیگ برتری او در انگلیس و پیروزی پرگل صنعت نفت مقابل سپاهان مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- یکشنبه هشتم دی‌ماه- است.


"ایران ورزشی" با عنوان "بغض یک و نیم ساله" از درخشش علیرضا جهانبخش و گلزنی او پس از ۵۲۱ روز با پیراهن تیم باشگاهی‌اش نوشت، اتفاقی که زودترین گل تاریخ برایتون در لیگ برتر انگلیس را نیز ثبت کرد و باعث بغض او بعد از این گل شد.

"گل" با عنوان "نباخت، نباخت، له شد" از شکست تلخ سپاهان در آبادان و مقابل صنعت نفت نوشت، شکستی چهارگله و تحقیر آمیز که بعد از روند شکست ناپذیری این تیم در لیگ برتر اصلا قابل پیش‌بینی نبود، اما رقم خورد تا پرسپولیس قهرمان نیم فصل اول فوتبال ایران لقب بگیرد.

"تراکتور برگشت، تبریز جشن گرفت" عنوان "خبرورزشی" در خصوص بازگشت تراکتور مقابل پیکان نوشت، بازگشتی که در روند تراکتور نیز صورت گرفت و بعد از رفتن دنیزلی حالا تبریز چند هفته‌ای است که دوباره به قهرمانی و سهیمه امیدوار است.

"ابرار ورزشی" با عنوان "می‌روم اما از رفتار باشگاه دلگیرم" از اظهارات گابریل کالدرون در صفحه مجازی خود نوشت، پیامی که خیلی آن را به عنوان پیام خداحافظی خوانده اند و باید دید مرد آرژانتینی که از رفتار استراما انتقاد می‌کرد خود مسیر او را پیش می‌گیرد یا این پیام فقط یک‌ گله ساده بوده است. 

"استقلال صدرنشین اعتراضات" عنوان "هدف" در خصوص اعتراضات هواداران استقلال در چند روز اخیر است که مدعی شده اند تا استراما به استقلال برنگردد همین اعتراضات ادامه خواهد داشت.

مقصر کیست عنوان اول پیروزی در وصف ناآرامی های باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی نیم فصل است، ناآرامی که اوج آن رفتن موقتی یا شاید همیشگی کالدرون از پرسپولیس بود.

کد خبر 403226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.