بینام محسن چاوشی منتشر شد + بشنوید

آخرین آلبوم محسن چاوشی خواننده ایرانی با نام بی نام منتشر شد.

به گزارش ایمنا آلبوم بی نام با نام سابق قمارباز، دهمین آلبوم محسن چاوشی است. این آلبوم با آهنگسازی و خوانندگی و تنظیم محسن چاوشی و اشعاری برگرفته از مولانا، سعدی، وحشی بافقی و فصیح الزمان شیرازی، دوم دی ۹۸ منتشر شد، هیچ‌کدام از این آهنگ‌ها قبلاً منتشرنشده‌اند.

انتشار آلبوم بی‌نام چندین بار به دلایل مختلف مانند عدم موفقیت در اخذ مجوز قطعات، مشکلات نام آلبوم، قطعی اینترنت و آماده نبودن نسخه‌های فیزیکی آلبوم به تعویق افتاد، اما سرانجام منتشر شد.. آخرین آلبوم منتشرشده از چاوشی، آلبوم ابراهیم بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

آلبوم قمارباز محسن چاوشی

 آلبوم «بی‌نام» که پیش‌ازاین قرار بود با عنوان «قمار باز» روانه بازار شود، مشتمل بر ۱۱ قطعه با اشعاری از مولانا و سعدی است و در خلال آن از اشعار برخی شاعران دیگر نیز به‌صورت ترکیبی استفاده‌شده است.

در تاریخ 3 بهمن ۱۳۹۷ محسن چاوشی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامی خود که نشان از تتوی یک بیت از اشعار مولانا بر روی سرخود بود، در ذیل آن نوشته بود: «قمارباز» نام آلبوم جدیدم به تهیه‌کنندگی هادی حسینی.

 نام «قمارباز» برگرفته از بیت زیر بود:

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش/بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

«قند منی»، «گنجشک پریده»، «بار سلطان»، «چنگ»، «قمارباز»، «عقل و خرد»، «زاهد»، «باز آمدم»، «من ندانستم»، «قوم به حج رفته» و «راز»، یازده قطعه‌ای هستند که ترکیب آلبوم «بی‌نام» محسن چاوشی را تشکیل می‌دهند.

برای دانلود فول آلبوم بی نام محسن چاووشی اینجا کلیک کنید

محسن چاوشی کیست؟

محسن چاوشی حسینی زاده ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر، خواننده، تهیه‌کننده، موسیقی، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده سبک پاپ و راک اهل ایران است.

محسن چاوشی در تهران زندگی می‌کند و هم‌اکنون در ایران فعالیت‌های موسیقی خود را ادامه می‌دهد و از مطرح‌ترین و محبوب‌ترین خوانندگان و آهنگسازان ایرانی است.

محسن چاوشی

محسن چاوشی اصالتی کردتبار دارد، با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر (مهراد، فرهاد و هوشنگ) است، بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند. محسن چاوشی پس از دریافت فوق‌دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی شنیده‌شده است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است.

محسن چاوشی ازدواج کرده است؟

محسن چاوشی در سال ۱۳۸۸، با اسپاکو یوسفی ازدواج کرد.

محسن چاوشی

آن‌ها در سال ۱۳۹۲ صاحب فرزندی پسر به نام زانکو شدند.

همه حاشیه های محسن چاوشی

محسن چاوشی قرار بود خواننده تیتراژ فیلم  چ ساخته ابراهیم حاتمی کیا باشد،اما به دلیل اظهارات حاتمی کیا در نشست خبری فیلم  چ که در این رابطه گفته بود «فیلم بسته‌شده بود و پس‌ازآن، آقای چاوشی فیلم را دیدند. ایشان خیلی با چ ارتباط برقرار کرد و آن را دوست داشت و درنهایت هم قرار شد یک کار آزاد دراین‌باره انجام دهد نه برای تیتراژ.»، محسن چاوشی در صفحه شخصی خودش نوشت :به دلیل طرح ادعاهایی سراسر وارونه و کذب دربارهٔ نحوه همکاری بنده با پروژه چ در نشست مطبوعاتی این فیلم در جشنواره، بهتر است کماکان سنتوری اولین و آخرین تجربه سینمایی‌ام باشد.

در پی قرار گرفتن ریمیکس  آهنگ‌های قطار و عروس من در نظرسنجی برنامه «هفت ترانه» شبکهٔ شما و همچنین پخش آهنگ قطار به‌عنوان تیتراژ برنامه ساعت ۲۵، از شبکه پنج صداوسیما، محسن چاوشی بیانیه‌ای را صادر کرد و اعلام کرد: برای پخش هیچ‌یک از قطعات آلبوم‌هایم از من اجازه گرفته نشده است.

محسن چاوشی برای اولین بار در طول سال‌های فعالیت خود، در میان مردم و در کنسرت مهدی یراحی در سال ۹۲ به‌عنوان مهمان حضور پیدا کرد که ویدئویی نیز از حضور وی انتشار یافت و جنجالی به پا شد.

برخی خوانندگان و آهنگسازان مدعی شدند که محسن چاوشی صدایش را در دستگاه بازسازی می‌کند و این صدای خودش نیست. پس‌ازاین ادعا، محسن چاوشی پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و در آن نوشت: «من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است.» او همچنین در کامنتی از هواداران خود درخواست کرد که به افرادی که این ادعا را مطرح کرده بودند، توهین نکنند. او همچنین دو ویدئو از آواز خواندنش منتشر کرد

خبر ممنوع‌الفعالیت شدن محسن چاوشی در تاریخ ۱۳۹۷/۳/۸ به خاطر انتشار قطعه خوزستان با ترانه‌ای از حسین صفا در سالروز آزادی خرمشهر در حالی در فضای مجازی مطرح شد که خود او این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که این خبر صحت ندارد.

محسن چاوشی یکی از خواننده‌هایی است که بیشترین آثار لو رفته را دارد و کارهایی مثل بندباز، حضرات و خیلی از کارهای دیگر بدون هماهنگی و خواست چاوشی پخش‌شده‌اند.

کد خبر 402639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.