مشارکت یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک گاز در حذف قبض کاغذی

رئیس کمیته ارتباط و خدمات مشتری شرکت گاز استان اصفهان گفت: از نیمه دوم سال جاری تبدیل قبص‌های کاغذی به پیامکی آغاز شد و تاکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک با ارائه تلفن همراه خود در طرح حذف قبوض کاغذی مشارکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین بندگانی در مراسم تقدیر از مشترکان نمونه شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: شرکت گاز استان اصفهان با ۲۱ میلیارد متر مکعب توزیع گاز در استان، در ۱۰۹ شهر و ۱۶۰ روستا فعالیت می‌کند.

وی افزود: به منطور حفظ و توسعه فرهنگ ایمنی و ترویج فرهنگ بهینه مصرف و حفاظت از محیط زیست اقدام به تقدیر از مشترکان نمونه گاز استان شد و معیار انتخاب این افراد، مصرف درست و بهینه، پرداخت الکترونیکی و به موقع صورتحساب، رعایت نکات ایمنی، عدم دستکاری کنتور بوده است.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: این مشترکان با مصرف ۳۰۰ تا ۴۰۰ متر مکعب در ماه، الگوی مصرف بهینه را در فصل سرد سال یعنی ۱۶ آبان‌ماه تا ۱۵ فروردین‌ماه سال بعد از آن رعایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تقدیر شوندگان ۵۶ مشترک نمونه هستند که از میان ۲۳ اداره گاز استان انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: حفظ محیط زیست و گام برداشتن به سمت دولت الکترونیک موجب شده از نیمه دوم سال جاری تبدیل قبص‌های کاغذی به پیامکی را آغاز کنیم و تاکنون نیز یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک با ارائه تلفن همراه خود در طرح حذف قبوض کاغذی مشارکت کرده‌اند.

بندگانی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۷۸ هزار مشترک با بیش از دو میلیون واحد مصرف کننده در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ثبت تلفن همراه به سه روش ارسال پیامکی شماره اشتراک به ۱۰۰۰۱۹۴، مراجعه به سایت شرکت گاز و ثبت شماره اشتراک و همچنین تکمیل جدول ضمیمه شده به قبوض و تحویل به مامور کنتور خوان، در سامانه ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان به عنوان شرکت پیشرو در خدمت‌رسانی در جهت تحقق دو هدف سرآمدی در عملیات و ارتقای بهره‌وری تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان اصفهان با هدف افزایش دستیابی به رضایتمندی مشتریان، سهولت در دسترسی به گاز، ثبات و پایداری جریان گاز و نوآوری و ارائه به موقع خدمات سیاست‌گذاری خود را انجام داده است.

کد خبر 401390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.