تردد بیش از ۷۳۷ هزار زائر در پایانه‌های مسافربری مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به ورودی زائران در دهه پایانی ماه صفر، گفت: از ۲۵ مهر تا چهارم آبان ماه امسال تردد بیش از ۷۳۷ هزار زائر و مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد به ثبت رسیده است.

به گزارش ایمنا، محسن شریعتی در این باره اظهار کرد: از ۲۵ مهر تا چهارم آبان ماه سال جاری تعداد ۷۳۷ هزار و ۹۷ نفر در پایانه‌های مسافربری مشهد از طریق ۳۲ هزار و ۶۵۷ وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری تردد داشته‌اند. همچنین تردد خودروها در مدت مشابه سال گذشته ۳۱ هزار و ۲۹۲ وسیله نقلیه بوده است.

وی ادامه داد: رکورد بیشترین تعداد مسافر در دهه پایانی ماه صفر، تاکنون با ۱۳۲ هزار و ۷۲۹ نفر تردد در چهارم آبان ماه به ثبت رسید که این تعداد مسافر از طریق چهار هزار و ۹۶۲  وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری جابه‌جا شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه پایانه‌های مشهد آمادگی لازم برای خروج روزانه ۲۵۰ هزار زائر را دارد، گفت: برای رفاه حال زائران کیوسک فروش بلیت اتوبوس بین‌شهری در عرصه میدان شهدا نیز مستقر شده است.

شریعتی با بیان اینکه رکورد خروج مسافر یک روز در پایانه‌های مسافربری مشهد ۲۴۰ هزار نفر است، افزود: رکورد تعداد خروج مسافر در سال گذشته مرتبط به روز پایانی و ۱۷۸ هزار نفر بوده است اما این آمادگی از سوی سازمان پایانه‌های مسافربری وجود دارد که به ۲۵۰ هزار زائر در یک روز هم سرویس‌دهی کند.

وی اضافه کرد: برای خرید بلیت اتوبوس نیز امسال تمهیدات خوبی اندیشیده شده و حجم زیادی از بلیت‌ها به‌صورت  اینترنتی به فروش می‌رسد، اما برای رفاه حال زائران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، کیوسک‌هایی در مناطق پر رفت و آمد در نظر گرفته ‌شده است.

کد خبر 394889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.