منصوریان استعفا بده نیست/ چهارگانه ایتالیایی

عصر روز گذشته استقلال چهارمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد پیروزی که وضعیت این تیم را در جدول لیگ برتر بهبود بخشید و هواداران استقلال را به آینده روشن این تیم امیدوار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برد استقلال، پدیده، سپاهان و تراکتور، ابقای منصوریان به عنوان سرمربی ذوب آهن ‌و پیوستن تا آریا برزگر به پرسپولیس مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز-۳۰مهر-بود.

"چهارگانه ایتالیایی" عنوان اول "ایران ورزشی" است که به چهارمین پیروزی متوالی استقلال اشاره دارد، پیروزی که با چهار گل به دست آمد و نشان از روزهای خوب استقلال و استراماچونی دارد و شاید استقلال بعد از مدت‌ها دوباره به کورس قهرمانی لیگ برتر بیاید.

"خبر ورزشی" با عنوان "سپاهان ول کن صدر نیست" از تداوم پیروزی‌ها و گل نخوردن های طلایی پوشان اصفهانی نوشت، وضعیتی که با امتداد آن برگشت جام به اصفهان در پایان فصل دور از انتظار نخواهد بود.

"منصوریان استعفا بده نیست" عنوان "گل" در خصوص ابقای منصوریان به عنوان سرمربی ذوب آهن است، خبری که خود منصوریان آن را اعلام کرد و گفته است که هرگز جا نخواهد زد.

"برد قاطع تراکتور در قائمشهر" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص برد چهارگله تراکتور مقابل نساجی است، پیروزی که جایگاه دومی تراکتور را تثبیت و حساسیت‌های بالای جدول را بیشتر کرد.

"شوت" با عنوان "مصدومیت شجاعیان از ناحیه رباط صلیبی" خبر از مصدومیت شدید هافبک استقلال داد موضوعی که خود او در صفحه مجازی شخصی خود آن را تایید کرد.

"فتحی بازنده بزرگ شب پیروزی" عنوان "هدف" در خصوص از دست رفتن آریا برزگر مهاجم جوان تیم ملی جوانان از دست استقلال و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس است، موضوعی که در میان خوشحالی های هواداران استقلال ناامیدی آنها را در پی داشت.

یکی از حواشی اصلی مصاف پرسپولیس و پیکان شادی پس از گل مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس بود که از رهبر معظم انقلاب حمایت کرد و حالا "پیروزی" با عنوان "چالش آزادی بیان" از او حمایت کرد.

کد خبر 394064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.