سرمایه دامی کشور۱۴۰ هزار میلیارد تومان است

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در حوزه امنیت، تضمین حفظ و حراست بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه دامی کشور که سرمایه ای پویا، دائمی و مولد است، بر عهده سازمان دامپزشکی کشور است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، علیرضا رفیعی‌پور اظهار کرد: ۸۰ درصد از ۳ وعده روزانه شهروندان نیز حاوی مواد پروتئینی است که باید سلامت و کیفیت آن از قبل توسط حوزه دامپزشکی کنترل و تایید شده باشد.

وی با بیان اینکه تولید ۱۵ میلیون تن گوشت قرمز، گوشت مرغ، آبزیان، تخم مرغ، عسل و شیر مسئولیت مهم سازمان دامپزشکی است، تصریح کرد: در حوزه سلامت نیز سازمان دامپزشکی با وجود ۱۷۰۰ بیماری مشترک انسان و دام مسئولیت خطیر دیگری را نیز به عهده دارد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه توفیق در مدیریت بهداشتی منجر به رونق تولید داخلی و حتی صادرات این فراورده‌ها به خارج از کشور شده است، اظهار کرد: با وجود جنگ اقتصادی در تامین انواع ریزمُغذّی‌ها و مکمل‌های مورد نیاز دام‌ها تلاش کرده ایم و و شرایط مناسبی را جهت توسعه تولید فراهم آورده است تا جایی که امروز رونق تولید در حوزه فرآورده‌های خام دامی محقق شده است.

کد خبر 392040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.