احداث ۱۰۸۰ باب مسکن طرح اقدام ملی در شاهین‌شهر کلید خورد

شاهین شهر و میمه- احداث یکهزار و ۸۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی با حضور وزیر راه و شهرسازی در شاهین شهر، کلنگ زنی و طرح ۳۰۰ واحدی مسکن مهر خود مالک در شاهین شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، وزیر راه و شهرسازی امروز یکشنبه _۳۱ شهریورماه_ در مراسم کلنگ زنی و افتتاح طرح‌های مسکونی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن با ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور در حال اجراست که تا پایان سال ۱۳۹۹ به اتمام می‌رسد.

محمد اسلامی افزود: سهم استان اصفهان ۴۷ هزار واحد است که ۱۹ هزار و ۹۲ واحد آن سهمیه اول این استان بود که در هفته دولت همراه با سخنرانی رییس جمهوری در ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

وی گفت: تاکنون عملیات ساخت ۱۷۷ هزار واحد در کشور آغاز شده است که در مراحل مختلف قرار دارد و تا پایان سال عملیات ساخت همه ۴۰۰ هزار واحد آغاز می شود.

بازدید وزیر راه از ۸۰۰ واحد مسکن احداث شده در بافت فرسوده زینبیه اصفهان

وزیر راه و شهرسازی در آخرین برنامه حضور دو روزه خود در اصفهان از ۸۰۰ واحد مسکونی احداث شده در بافت فرسوده زینبیه اصفهان بازدید کرد.

این پروژه در حمایت از طرح‌های بازآفرینی بافت‌های فرسوده دراین منطقه با مشارکت بخش خصوصی انجام و تسهیلات آن از محل اعتبارات بافت فرسوده تامین شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح یک‌هزار و ۸۰ واحدی شاهین شهر در زمینی به مساحت ۵۶ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۶۸ هزار مترمربع در طول ۳۶ ماه با بیش از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار و مشارکت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی ساخته می شود.

همچنین طرح ۳۰۰ واحدی مسکن مهر شاهین شهر از طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر بوده است که امسال  تکمیل شده و برای هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات اعطا و ۶۰۰ میلیون ریال توسط مالکان سرمایه گذاری شده است.

شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از شش هزار واحد مسکونی مسکن مهر دارد که سال ۱۳۸۷ زمین آن خریداری، ساخت آن آغاز و در سال ۱۳۹۳ نیز اولین واگذاری آن انجام شده است.

کد خبر 390442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.