از منصوریان مانند محمدی حمایت شود/دوست دارم به ذوب آهن برگردم

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: همانطور که به محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن کمک می‌شود باید منصوریان حمایت شود و اگر او از لحاظ روحی و روانی بهم بریزد تیم به مشکل بر می‌خورد.

محمد صلصالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تغییر مدیریت باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: بازیکن، مربی و مدیر عامل روزی به باشگاه می‌آیند و روزی هم جدا می‌شوند چیزی که اهمیت دارد ذوب آهن است. به نظر من تغییر مدیریت باید زودتر انجام می‌شد و الان که این اتفاق رخ داده باید مدیرعامل جدید را حمایت کنیم.

وی افزود: بعضی از افرادی که در ذوب آهن فعالیت داشتند، در حال حاضر در این باشگاه نیستند. این افراد یک سری شیطنت‌هایی انجام می‌دهند که به نفع باشگاه نیست بلکه باید همه کمک کنیم تا ذوب آهن را موفق نگه داریم.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه محمدی پتانسیل موفق شدن را دارد، تصریح کرد: اگر محمدی حمایت نشود تغییر مدیریت به ضرر تیم است، اما اگر مدیرعامل جدید حمایت شود این تغییر می‌تواند به سود ذوب آهن باشد، محمدی جوان است اگر پشتیبانی‌های لازم از او انجام گیرد پتانسیل موفق شدن را دارد و می‌تواند ذوب آهن را به روز های خوب بازگرداند.

صلصالی در خصوص بازی این هفته ذوب آهن با تراکتور، خاطر نشان کرد: بازی سختی است، سه بازیکن سرباز تراکتور به ذوب آهن بازگشتند و دروازبان خوب ذوب آهن به تراکتور پیوسته که به حساسیت‌های بازی اضافه می‌کند و باعث جذاب‌تر شدن آن می‌شود.

تعطیلات به وجود آمده به نفع ذوب آهن شد

وی اضافه کرد: تعطیلاتی که به وجود آمد به نفع ذوب آهن شد، زیرا از لحاظ روحی و روانی روی تیم کار شد. امیدواریم که بازی خوبی مقابل تراکتور انجام دهند و نتیجه بگیرند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه مانند محمدی باید به منصوریان هم کمک شود، تاکید کرد: سرمربی ذوب آهن سال گذشته برای این تیم زحمات زیادی کشید، اوایل نتایج خوبی کسب نکرد، اما در ادامه توانست نتایج خوبی بگیرد. منصوریان با آذری رابطه خوبی داشت که با رفتن او می‌توانیم بگوییم تنها شده، همانطور که به محمدی کمک می‌شود باید منصوریان هم حمایت شود زیرا اگر او از لحاظ روحی و روانی بهم بریزد تیم به مشکل بر می‌خورد.

صلصالی در رابطه با تغییراتی که محمدی در کادر ورزشی ذوب‌آهن به وجود آورده است، گفت: وقتی مدیرعامل جوانی وارد کار می‌شود اطرافیان او خیلی مهم هستند و بیشتر از مدیرعامل روی تیم تأثیرگذارند که قطعاً مشاوره‌های مثبت می‌تواند به تیم کمک کند. محمدی باید افرادی را به کادر خودش اضافه کند که تجربه لازم را داشته باشند تا در شرایط سخت به او کمک کنند. به نظر من کربکندی یکی از بهترین انتخاب‌ها بود و تجربه لازم را دارد.

وی بابیان اینکه ذوب‌آهن همیشه از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخوردار است، اظهار کرد: کارخانه ذوب‌آهن تیم فوتبال این باشگاه را همیشه حمایت کرده و مشکل مالی نداشته‌اند، اما نمی‌دانم بدهکاری‌های مدیران قبلی به چه شکل است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در فصل جاری لیگ برتر سپاهان، تراکتور، پرسپولیس، استقلال و پدیده شانس قهرمانی دارند که نمی‌توان گفت کدام تیم‌ها اول تا سوم می‌شوند. هر تیمی بخواهد سهمیه آسیا بگیرد باید امتیازات نخست لیگ را کسب کند که متأسفانه ذوب‌آهن در دو بازی اخیر خود موفق نشد امتیازات لازم را کسب کند اما امیدواریم از بازی با تراکتور شروع به جمع‌آوری امتیاز کند.

در دوران مدیریت سابق میلی برای ذوب آهنی شدن نداشتم

صلصالی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا قصد دارد که به ذوب‌آهن بازگردد؟ تصریح کرد: این سؤال را باید از مدیران ذوب‌آهن پرسید، بعد از رفتن مدیریت قبلی دوست دارم که به این تیم برگردم زیرا در حضور مدیریت سابق میلی برای به ذوب‌آهن آمدن نداشتم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ زمانی از مدیران ذوب‌آهن تشکر نکردم اما الآن موقعیت آن پیش‌آمده که از مدیران سابقی که برای این تیم زحمت‌کشیده‌اند به‌خصوص اصغر دلیلی که تیم را نایب قهرمان آسیا کرد تشکر کنم.

کد خبر 389195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.