استقرار اکیپ‌های نظافت لحظه به لحظه در شهر

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: همانند سال‌های گذشته نظافت لحظه به لحظه شهر در روزهای تاسوعا و عاشورا در دستور کار شهرداری اصفهان است.

به گزارش ایمنا، حسین امیری در جلسه هماهنگی ستاد معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره برگزاری مراسم سوگواری حضرت سید الشهدا(ع) در شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب و اقدامات لازم بتوانیم نقش خود را در هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم ایام تاسوعا و عاشورای حسینی داشته باشیم، اظهار کرد: نظافت معابر مسیرهای تردد هیئت های عزاداری، شست وشوی خیابان های اصلی و لایروبی کانال ها، برداشت نخاله های ساختمانی و نظافت خیابان ها قبل، حین و بعد از پایان مراسم از جمله دستور کار حوزه خدمات شهری است که نیروهای خدمات شهری این شهرداری نسبت به انجام آن اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه همانند سال های گذشته نظافت لحظه به لحظه شهر در روزهای تاسوعا و عاشورا در دستور کار شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: مجموعه ای از پاکبانان در همه مناطق ١٥ گانه شهر اصفهان و در نزدیکی تمامی هیئت ها، چایخانه های صلواتی سطح شهر و مسیرهای پر تردد دسته های عزاداری مستقر می شوند و در لحظه به نظافت شهر می پردازند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: همچنین در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی چندین اکیپ از نیروها و ناوگان خودروهای آتش نشانی و سازمان خدمات موتوری در مسیرهای عزاداری در شهر مستقر خواهند شد تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

امیری با بیان اینکه امسال نیز هیئت های مذهبی همکاری و تعامل دو طرفه خوبی را با شهرداری داشته اند، گفت: از حدود دو هفته گذشته از آغاز محرم صدور مجوزهای لازم برای برپایی خیمه و داربست ایستگاه های صلواتی صادر شد که در مجموع بیش از یک هزار عدد مجوز برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی و نزدیک به دو هزار مجوز داربست اطلاع رسانی صادر شد.

وی افزود: در کنار همه هیئت ها و ایستگاه های صلواتی سطل های جمع آوری پسماند به منظور حفظ نظافت و زیبای شهر نیز در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به جمله‌ معروف "هر پسماند و ظرف یک بار مصرفی که به زمین ریخته شود کمر یک پاکبان باید خم شود " اظهار کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم همانند گذشته که با مدیریت شهری همکاری خوبی داشته این بار نیز در حفظ و نگهداری شهر همیار کارگران خدمات شهری باشند.

کد خبر 388748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.