امیراحمدزندآور در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تمام مدیران از جمله مدیریت شهری باید به سرمایههای انسانی توجه ویژهای داشته باشند، اظهار کرد: برای توسعه هر سازمانی نیازمند دانش و مهارتهای انسانی هستیم، در دنیای پیچیده امروز، برای اینکه سازمانها بتوانند برای خود نسبت به رقبا مزیت رقابتی ایجاد کنند، میتوانند بر ارتقای سرمایه انسانی سازمان به عنوان با ارزشترین دارایی خود تأکید بیشتری داشته باشند، از طرف دیگر سازمانها میتوانند از طریق سرمایهگذاری در این بخش، کیفیت کار خود را بهبود دهند.
وی با بیان اینکه مدیریت مناسب در حوزه کارکنان منافع زیادی را در شهرداری کلانشهر اصفهان ایجاد میکند، افزود: ایجاد تعهد در پرسنل اشاره کرد، یکی از راههایی که باعث میشود سرمایه انسانی، از قابلیتهای خود برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده کند تعهد سازمانی است که کارکنان را نسبت به سازمان و انجام کار متعهد میکند.
زندآور گفت: یک مدیر خوب باید بخشنده، مهربان و فروتن باشد و درب اتاق او همیشه بر روی کارکنان باز بماند؛ فرقی نکند که برای یک مطلب کاری به او مراجعه کنند یا برای کار شخصی، در هر شرایطی کارکنان هنگام ترک دفتر مدیر باید احساس کنند کاملاً درک شده اند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نبود تکریم ارباب رجوع در سازمان در لایههای زیرین سازمان هزینه ایجاد میکند، ادامه داد: تقریباً تمام کسانی که در محیط کار مورد بیاحترامی قرار میگیرند یا احساس میکنند به آنها به حرمتی شده است از خود واکنش منفی نشان میدهند، خلاقیت آنها کاهش مییابد و بسیاری از آنها از روی عمد کمتر کار میکنند.
نظر شما