عده ای با مطرح کردن سخنانی با پرسپولیس دشمنی می‌کنند

کاپیتان پرسپولیس گفت: عده‌ای که می‌گویند ما بازی‌های آسانی در پیش داریم همیشه با ما دشمنی کرده‌اند مانند چند هفته پایانی لیگ برتر که آنقدر استرس به تیم ما منتقل کردند تا کار قهرمانی به هفته آخر کشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی و صعود به فینال، اظهار کرد: سپاهان خیلی خوب بازی کرد و بازی سخت و سنگینی را تجربه کردیم اما بازیکنان ما نیز خیلی برای این برد تلاش کردند.

وی افزود: هر دو تیم در این فصل بازی‌های زیادی انجام داده بودند و استرس و خستگی ناشی از آن باعث شده بود روی بازیکنان تأثیر بگذارد.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که "آیا پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی کار آسانی دارد" تصریح کرد: عده‌ای که می‌گویند ما بازی‌های آسانی در پیش داریم همیشه با ما دشمنی کرده‌اند مانند چند هفته پایانی لیگ برتر که آنقدر استرس به تیم ما منتقل کردند تا کار قهرمانی به هفته آخر کشیده شود.

وی درباره حضور هواداران پرسپولیس در نقش جهان اضافه کرد: هواداران بی شماری داریم و کمترین کاری که برای آن‌ها می‌توانستیم بکنیم برد این بازی و صعود به فینال بود.

کد خبر 377646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.