حکومت خود مختار تلویزیون

تیزر سامورایی که متاسفانه به شرط حذف و کم کردن تصاویر امیرمهدی ژوله که گویا در این کشور یه بوم و صد هوا از نظر حکومت خودمختار تلویزیون، عنصر نامطلوب تشخیص داده شده و ناقص پخش شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لاله اسکندری با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است:

مراسم تقدیر از خانواده‌هایی که با اهدا اعضای عزیزانشان، حیاتی دوباره به هموطنانشان بخشیدند. مراسمی که هر سال به همت آقای کرمی برگزار می‌شود و سپاس از شهناز شجاعی عزیز که بانی خیر شد.

فریبا کوثری، بازیگر تئاتر و تلویزیون، با قرار دادن این عکس در اینستاگرامش آورده است:

یک عده‌ای هستند که ما همیشه از روی ظاهر آنها قضاوتشان می‌کنیم. پیش خودمان می گوییم:

 ببین اصلاً مشخص است در صورتش هیچ غمی نیست. این بشر از هفت دولت آزاد است. سرخوش است و فلان است و بهمان. ولی کافی است یکبار از بطن زندگی آنها مطلع شویم تا بفهمیم چه غصه‌هایی در زندگی‌شان دارند که اگر یکی از آنها را ما داشته باشیم، کمرمان خم می‌شد. بیایید هیچوقت آدم‌ها را از روی ظاهرشان قضاوت نکنیم. همه مانند هم نیستند که بخواهند درد و غصه‌هایشان را میان جماعت فریاد بزنند. خیلی‌ها تو دار هستند، می گویند، می‌خندند، می‌رقصند. اما کافی است گوشه‌ای را پیدا کنند که کسی حواسش به آنها نباشد. تنهایی می‌بارند و می‌بارند و می‌بارند. ما شوخی، شوخی می‌خندیم. مردم جدی، جدی فکر می‌کنند خوشبختیم.

نسیم ادبی که این شبها سریال برادر جان را روی آنتن شبکه سه دارد، با قرار دادن سکانسی از این مجموعه در اینستاگرام خود، اینگونه آورده است:

این اولین سکانسی بود که تو سریال برادر جان بازی کردم. به سعید نعمت‌الله گفتم با چه سکانس سختی دارم میرم جلو دوربین. کاش یه سکانس سبک‌تر بود. هر چی کار رفت جلوتر دیدم همه سکانس‌های برادر جان سخت و نفس‌گیره. دم آقا سعید نعمت‌الله درجه یک با این دیالوگ‌های خفنش گرم و کارگردان صبور و خوش انرژیمون و جمال شمس با قابهای درست و فوق العاده اش و تک تک عوامل پشت دوربین که بسیار بسیار زحمت می‌کشند برای پیشبرد کار. و دم شماهایی که سریال را می‌بینید و بهمون انرژی میدین خیلی خیلی گرم.

حمید فرخ نژاد که این روزها فیلم سامورایی در برلین را بر روی پرده سینماها دارد، با انتشار تیزر این فیلم در اینستاگرامش و اشاره به ممنوع التصویر شدن امیرمهدی ژوله، بازیگر این فیلم، نوشته است:

تیزر سامورایی که متاسفانه به شرط حذف و کم کردن تصاویر امیرمهدی ژوله که گویا در این کشور یه بوم و صد هوا از نظر حکومت خودمختار تلویزیون، عنصر نامطلوب تشخیص داده شده و ناقص پخش شد.

علی اوجی با پست کردن این عکس دو نفره خود در کنار ایرج طهماسب، زادروز تولد او را اینچنین تبریک گفته است:

شما بهترین هدیه کودکی نسل ما بودین و بهترین هدیه کودکی این نسل هستین، دوستی با شما افتخار بزرگی برای من است. دوستتون دارم، تولدتون مبارک.

یاد گرفتن از شما، جهان‌بینی بی نظیر شما، برای من فصل جدیدی در دیدن بود و هست. امیدوارم همیشه حال دلتون خوب باشه و کنار خانواده عزیز و دوستان کلی به شما خوش بگذره. به امید برگشت کلاه قرمزی به تلویزیون و تماشای شما.

شما واقعاً تماشایی هستین، تولدتون مبارک همه.

کد خبر 376633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.