سیل اخیر وحدت مردم را تقویت کرد

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: سپاه خواب راحت را از دشمنان گرفته است و به همین دلیل سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت اظهار کرد: شناخت مقام پیامبر(ص) دور شدن از تعلقات دنیوی است و هر چه قلب آمادگی بیشتری پیدا کند می‌تواند از ماه رمضان بهره برداری بهتری داشته باشد.

وی گفت: گرچه سیل اخیر خساراتی را به همراه داشت اما وحدت، همدلی و اتحاد مردم را تقویت کرد و موجب دلگرمی مردم مناطق سیل زده با سایر مردم کشور شد.

امام جمعه بویین میاندشت ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، گفت: پاسداران سربازان امام زمان عج الله هستند و مهم ترین سلاح آنان معنویت و خلوص نیت است که این سلاح را دشمنان ندارد و نمی‌توانند به دست آورند.

وی با اشاره به اینکه سپاه خواب راحت را از دشمنان گرفته و به همین دلیل نام سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند، افزود: اگر سپاه نبود امروز دیگر اثری از سوریه، لبنان و سایر کشورهای مظلوم جهان نبود.

اسکندری گفت: سپاه بعد از جنگ در قالب گروه‌های جهادی به  سازندگی در مناطق جنگی و محروم کشور برای ساخت و ساز پرداخت که بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه حرکت مردم و مسؤولان در حمایت از سپاه پاسداران ترس دشمنان را به همراه دارد، افزود: دشمن از قدرت معنوی سپاه پاسداران  که متوسل به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است می‌هراسد، سپاه مانند آب حیات بخش و پاک کننده می‌ماند و الهام دهنده سایر نهادها است و مدیون خدمات سپاه در عرصه‌های مختلف نظام هستیم و دست تمام پاسداران را به گرمی می فشاریم.

امام جمعه بویین میاندشت خاطرنشان کرد: دشمن ما احمق ترین دشمن است زیرا در موقعیتی که سپاه پاسدارن در کنار مردم سیل زده است و مردم شاهد خدمات آنها هستند سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار می‌دهد و همین امر موجب نفرت مردم و مسؤولان بیش از گذشته نسبت به آمریکا شده و امروز به خاطر حمایت از سپاه پاسداران علیه آمریکا راهپیمایی می‌کنیم.

کد خبر 372759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.