قهرمانی می‌خواهند باید پول خوب هم بدهند

صد و شصت و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "آقایانی که قهرمانی می‌خواهند باید پول خوب هم بدهند"، عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از سعید آذری،  مدیر عامل باشگاه ذوب آهن مطرح شده است.  آذری اعتقاد دارد که باید اعضا هیئت مدیره باشگاه و همچنین کارخانه را توجیه کند که فوتبال دیگر فقط بازی نیست و یک صنعت پول‌ساز است.

وی ادامه می‌دهد در صورت رسیدن تیم به فینال آسیا ۴ یا ۵ میلیارد دلار که ۶۰ میلیارد تومان می‌شود به باشگاه می‌رسد که با این پول می‌شود بودجه کل تیم‌های باشگاه را تأمین و زیرساخت‌ها را نیز مهیا کرد. این چیزی است که آقایان باید بدانند در صورت سرمایه‌گذاری برداشت خوبی هم خواهند کرد.

"خیز ارسلان برای آقای گلی لیگ قهرمانان"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به صحبت‌های ارسلان مطهری، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اشاره می‌کند که وی شانس آقای گلی رقابت‌های لیگ باشگاه‌های آسیا را با توجه به شرایط تیمی و هم اینکه بازی‌های خوبی دارد، برای خودش بالا عنوان می‌کند.

"گودبای پارتی شفر در اصفهان نخواهد بود"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و شصت و هشتمین  روزنامه اینترنتی"فوتبال اصفهان" است که به تحلیل شرایط شفر از بدو سرمربیگری استقلال پرداخته است و گرچه بعد از شکست در دربی و اتفاقات بعد از آن که به دلیل نداشتن کنترل این مربی در تیم اتفاق افتاده بود خیلی‌ها زمزمه برکناری شفر را سر داده بودند اما شکست الهلال در رقابت‌های آسیایی حاشیه‌ای امن را برای شفر فراهم کرد؛ دیداری که در صورت واگذاری بازی این هفته استقلال برابر سپاهان را آخرین فرصت برای ادامه همکاری این مربی در نظر گرفته می‌شد اما شکست نماینده قدرتمند عربستان پروژه برکناری شفر را عقیم کرد.

"عاشق شوت زدنم"، عنوان پایانی رسانه الکترونیکی فوتبال اصفهان است که به نقل از محمد بوحمدان، هافبک تیم ذوب آهن عنوان شده که وی در بازی الوصل با یک شوت زیبا توانسته بود برای تیمش گلزنی کند.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 372585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.