شریفات: نتیجه بازی باید مساوی می‌شد

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: سپاهان اگر بخواهد با این روند ادامه دهند نمی‌تواند قهرمان شود زیرا رقیبان سختی دارند و باید روند بازی شان را عوض کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل شریفات پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: میدانستیم بازی سختی مقابل سپاهان داریم، فکر می‌کنم در زمین دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه نخست سپاهان برتر از ما بود و شاید حق آن‌ها هم بود که به گل برسند اما در نیمه دوم همه چیز عوض شد و سپاهان فقط روی ضد حملات موقعیت‌های خطرناک ایجاد می‌کرد.  

وی افزود: نیمه دوم عملکرد خیلی بهتر بود و با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم اما بازی باید مساوی میشد و اگر سپاهان بخواهد مثل امروز بازی کند، نمی‌تواند قهرمان ‌شود زیرا رقیبان سختی دارند و باید روند بازی‌شان را عوض کنند و محکم‌تر ادامه دهند؛ ما اگر کمی دقت میکردیم می‌توانستیم به گل برسیم هرچند آن‌ها هم یک پنالتی خراب کردند.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط تیمشان تصریح کرد: از این بازی به بعد بقیه بازی‌ها شش امتیازی است؛ در حال حاضر لیگ دو نیمه شده که اگر ما بازی‌های درون خانه را ببریم و درست امتیاز بگیریم می‌توانیم تک رقمی شویم.

کد خبر 371848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.