۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
گل‌هایی به رنگ احساس

رنگ در رنگ آمیخته شده است و به رنگ احساس درآمده اند و تصاویری از گل‌های بهاری در این روزهای پایانی سال بر دیوار «نگاه نو» آویخته شده است.

یاسمن کوشافر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایشگاه خود با عنوان به رنگ احساس که در گالری نگاه نو برگزار شده است، اظهار کرد: حدود هفت سال است که نقاشی می‌کنم و در ابتدا از تکنیک مداد رنگ در آثار استفاده می‌کردم و اکنون از آبرنگ در آثارم استفاده می‌کنم.

این هنرمند ادامه داد: آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده آثار دو سال اخیر است و مجموعه گل‌هایم را در آن به نمایش گذاشتم.

وی افزود: طرح آثار از روی عکس بود اما عکس وقتی به نقاشی تبدیل می‌شود به خصوص در آبرنگ تنها یک الهام از آن می‌گیریم، بیشتر احساسات و درونیات خودم را در آن‌ها به تصویر کشیدم و به عکس تکیه نکردم.

کوشافر برگزاری نمایشگاه را تاثیرگذار دانست و گفت: اکثر کسانی که از گالری‌ها دیدن می‌کنند کسانی هستند که اهل هنر هستند و برگزاری این نمایشگاه در شناخته شدن افراد کمک بزرگی می‌کند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه به رنگ احساس مجموع آثار یاسمن کوشافر تا ۲۲ اسفند در گالری نگاه نو واقع در آبشار سوم خیابان مسرور کوی ۳ باغ ارم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان به هنر است.

کد خبر 369897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.