۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
سالن تمرین نداریم

دونده سرعت اصفهانی می‌گوید اگر در اصفهان می‌توانستم داخل سالن تمرین کنم رکوردهای بهتری ثبت می‌کردم.

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حضور درخشانش در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی تهران که با کسب دو مدال طلا در دوی ۶۰ متر سرعت و دوی ۴ در ۴۰۰ متر اظهار کرد: در این رقابت‌ها دوندگانی از کشورهای ایران، عراق، افغانستان، عمان، سوریه، کویت، ترکیه و مالزی حضور داشتند که سطح این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

وی افزود: در این رقابت‌ها توانستم با ثبت رکورد ۶.۷۰ صدم ثانیه مدال طلای ماده ۶۰ متر سرعت را به دست آورم. رکورد شخصی‌ام ۶.۵۸ صدم ثانیه است؛ در جهان یک دونده آمریکایی سال گذشته توانست در این ماده رکورد عجیب ۶.۳۴ صدم ثانیه را ثبت کند که رسیدن به این زمان کار بسیار مشکلی است.

قاسمی با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی تهران در سالن تصریح کرد: اگر در اصفهان می‌توانستم داخل سالن تمرین کنم رکوردهای بهتری را ثبت می‌کردم؛ در حال حاضر به اسم دو و میدانی یک سالن ساخته ‌شده است که بنا به دلایلی نامعلوم هنوز به هیئت دو و میدانی تحویل داده نشده است.

دارنده مدال طلای ۲۰۱۲ هانگژو گفت: برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی می‌تواند در آمادگی ورزشکاران تأثیر بسزایی داشته باشد و امیدوارم سال آینده نیز این رقابت‌ها پابرجا باشد.

کد خبر 369494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.