آموزش ۲۵۰۰ راننده تاکسی در قالب برنامه «بانوی شاد، جامعه شاد»

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ۲۵۰۰ نفر از رانندگان سرویس مدارس شهر اصفهان در قالب برنامه «بانوی شاد، جامعه شاد» آموزش‌های لازم را در قالب برنامه‌های متنوع و شاد فرا گرفتند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این دوره از برنامه «بانوی شاد، جامعه شاد» با همکاری کمیته بانوان و روابط عمومی سازمان تاکسیرانی طی مدت ۱۰ روز در محل سازمان تاکسیرانی واقع در پل تمدن اجرا و با استقبال بی‌نظیر رانندگان، مدیران شرکت‌های حمل ونقل و اعضاء شورای شهر اصفهان مواجه شد.

وی هدف از اجرای چنین برنامه‌هایی را آموزش و بیان مشکلات ناوبران سرویس مدارس و خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: در سال آینده ادامه این برنامه برای دو هزار نفر از رانندگان سرویس مدارس برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در سازمان تاکسیرانی اصفهان حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر راننده خانم در حال فعالیت هستند.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری تلاش بانوان در جامعه، افزود: در سازمان تاکسیرانی ظرفیت خوبی برای حضور بانوان شکل گرفته است و در این راستا آماده تسهیل شرایط کار و ایجاد موضوعات آموزشی و فرهنگی برای آنان هستیم.

کد خبر 369165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.