پیروزی استقلال خوزستان در دوئل قعر جدولی‌ها

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، امروز ۴ دیدار پایانی برگزار شد و طی آن تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خوزستان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

در حساس‌ترین دیدار هفته تراکتورسازی موفق شد در خانه به راحتی با دو گل مهدی پور و استوکس از سد مهمان خود سپاهان بگذرد. در دیگر دیدار مهم امروز پدیده، تیم مدعی قهرمانی در خانه پیکان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.

همچنین در دیدار تیم‌های پایین جدولی سپیدرود و استقلال خوزستان، این استقلال خوزستان بود که با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت. ابتدا سپیدرود در دقیقه ۳۷ با گل محمد غلامی پیش افتاد اما در ادامه دو گل رامین داودی در دقایق ۶۰ و ۹۲ برتری استقلال خوزستان را رقم زد.

در آخرین دیدار امروز تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. حامد شیری در دقیقه ۲۹ و لاشا توتادزه در دقیقه ۸۲ دو گل نساجی را به ثمر رساندند اما نفتی‌ها در بازگشتی فوق العاده در دقایق باقیمانده با دو گل اسماعیل شریفات در دقیقه ۸۸ و میلاد خدایی اصل در دقیقه ۹۵ بازی را به تساوی کشاندند.  

کد خبر 369122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.