خروجی کار فرهنگی را باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن دید

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر کار فرهنگی انجام می‌دهیم باید خروجی آن را در راهپیمایی ۲۲ بهمن، صف‌های نماز و کلاس‌های بصیرت ببینیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شعبان‌علی صالحی‌نسب امروز -چهارشنبه ۸ اسفندماه- در مراسم تودیع و معارفه هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش منطقه اصفهان که در سالن کوثر ارتش برگزار شد، اظهار کرد: حجت الاسلام قریشی ۳۰ سال به نظام صادقانه خدمت کرده است و یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان سید بودنشان است. قریشی در طی سال‌هایی که به عنوان ارشد سیاسی منطقه به فعالیت پرداخت؛ با پشتکار، جدی و پرکار بود و توانست از لحاظ فرهنگی خدمات شایانی را برای ارتش انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دل سوزی، سواد و سلیقه کار فرهنگی موجب پیشرفت فرهنگ می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر کار فرهنگی انجام می‌دهیم باید خروجی آن را در راهپیمایی ۲۲ بهمن، صف‌های نماز و کلاس‌های بصیرت ببینیم.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قریشی مسئولیت ارشد سیاسی عقیدتی منطقه، رییس سیاسی عقیدتی  مراتو و رییس سیاسی عقیدتی بیمارستان بود، تصریح کرد: این سه مقام به حجت الاسلام غلام علی زمانی داده شده است که امیدوارم ایشان با توجه به پتانسیل‌های بالایی که دارند، به بهترین نحو انجام‌ وظیفه کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که در ارتقای بصیرت دینی آحاد کارکنان و خانواده‌ها حرکت‌های مناسبی انجام شود که شامل کارکنان پایور و وظیفه می‌شود.

همچنین حجت الاسلام عباس قریشی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان اظهار کرد: سال‌های زیادی در ارتش فعالیت‌های فرهنگی انجام دادم و اگر کار تاثیر گذاری هم صورت گرفته است، وظیفه‌ای بوده که بر گردن من قرار داشته است.

وی با اشاره به اینکه در ایام فعالیتم نمایشگاه خوبی مانند شجره طیبه را برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بودجه‌ای معادل یک میلیارد تومان نیاز داشت که متاسفانه نتوانستیم آن را نگه‌داریم و دیگر این نمایشگاه خوب در رابطه با تاریخ اسلام برگزار نشد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان گفت: در ارتش برای عقیدتی سیاسی آجر روی آجر گذاشته نمی‌شد، اما امروز  ۶۰۰ متر ساختمان ستاد، وضوخانه وحدت و مهمانسرای صندوق قرض‌الحسنه ساخته شده است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام عباس قریشی تقدیر و حجت‌الاسلام غلام علی زمانی به عنوان هماهنگ کننده عقیدتی، سیاسی ارتش منطقه اصفهان معرفی شد.

کد خبر 368937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.