اصفهان در مسیر امید حرکت می‌کند

شهردار اصفهان گفت: اصفهان در مسیر امید حرکت می‌کند و این حرکت امنیت، آسایش، تردد روان و هوای پاک را قابل دسترس خواهد کرد.

قدرت الله نوروزی در حاشیه نهمین نمایشگاه همایش مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهارکرد: شهر ایده‌آل شاخصه‌های متفاوتی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به داشتن معیارهای فرهنگی اشاره کرد؛ یک شهر ایده‌آل باید معیارها و خلاقیت‌های فرهنگی و هنری داشته باشد و به سوی جهان‌شهر شدن حرکت کند.

وی تصریح کرد: شهری که دارای معیارهای فرهنگی بوده و برای هنر و هنرمند زیست‌پذیر باشد، می‌تواند به سوی رشد و شکوفایی حرکت کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهر زیست‌پذیر نیز باید شهری ایمن برای صاحبان اندیشه باشد، گفت: در شهر زیست‌پذیر همه مردم از لحاظ حمل و نقل، آب و هوا و رعایت حقوق یکدیگر احساس امنیت، آرامش و آسایش دارند؛ باید تمام تلاش خود را بر آن داشته تا زیرساخت‌های شهری به گونه‌ای باشد که معلولان، کهنسالان و سایر اقشار بتوانند در شهر راحت تردد کنند تا در سایه این تردد آرام، آرامش و آسایش داشته و بدون دغدغه از مبدأ به مقصد بازگردند.

نوروزی با بیان اینکه یک شهر ایده‌آل حمل و نقل روان دارد، خاطرنشان کرد: حمل و نقل خوب و تردد همراه با امنیت، حق شهروندی است؛ اصفهان در مسیر امید حرکت می‌کند و این حرکت تردد روان، امنیت، آسایش و هوای پاک را قابل دسترس می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش مدیریت شهری اصفهان برنامه‌ریزی برای تحقق یک شهر ایده‌آل است، چرا که زیرساخت‌های این شهر در برخی زمینه‌ها بسیار مطلوب است، اما رسیدن به شهر ایده آل نیاز به تعامل تمام دستگاه‌ها و مشارکت مردم دارد.

کد خبر 368306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.